نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در روز قدس یک بار دیگر با آرمان های اسلام تجدید پیمان کرده و جنازه متعفن صهیونیست ها را زیر پا می گذارند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ‌پای پیکان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد و در جمع خودروسازان ماندگار شد.
دروازه‌بان باتجربه پیکان با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده و به نظر می رسد در جمع خودروسازان ماندنی است.
سیدمجتبی حسینی عصر امروز در جلسه‌ای با مدیران باشگاه پیکان شرکت می‌کند تا وضعیتش برای فصل بعد مشخص شود.
جمعی از خادمان فرهنگی حج با حضور در مرقد امام خمینی (ره ) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.
قرارداد سرمربی تیم والیبال باشگاه پیکان برای سه فصل دیگر تمدید شد.
پیکان بازیکنان اعتصابی را تهدید به کمیته اخلاق کرد!
کمیته استیناف در پی تجدید نظر خواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رأی صادر کرده اما جالب اینکه این رأی در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی نمی‌شود!
کمیته استیناف در پی تجدید نظرخواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رای صادره کرده اما جالب اینکه این رای در سایت فدراسیون اطلاع رسانی نمی شود!
دبیر کل ناتو در اظهاراتی ادعایی روسیه را عامل تشدید بحران کنونی در اوکراین دانست.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی قرار دارند و پاسخ پشیمان کننده‌ای به هرگونه تهدید و تهاجم خواهند داد.
«اوانا لونگسکو» سخنگوی ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) گفت: ماموریت استولتنبرگ به عنوان دبیر کل ناتو تاکنون سه بار تمدید شده و او تا پایان دوره ماموریت خود در مجموع برای ۹ سال در این پست فعالیت خواهد کرد.
مجلس خبرگان رهبری در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم کشورمان خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنند.
مجلس خبرگان رهبری در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم عزیز کشورمان خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی 22بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقاب تجدید پیمان کنند.
تربت جام ـ به مناسبت دهه فجر و به منظور تقویت و تجدید پیمان با آرمان‌های تقریبی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی وحدت آفرین علمای شیعه و سنی در تربت جام برگزار شد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در سخنانی اعلام کرد: ناتو تهدید روسیه در استفاده از سلاح هسته ای را جدی می‌گیرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد و سازما پیمان آتلانتیک شمالی بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین، از روسیه خواستند تا توافق غلات با کی یف را ازسربگیرد.
دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان فرصتی برای تجدید دیدار دوستان قدیمی بود.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی تهدید کرد: حمله به زیرساخت‌های کشورهای عضو ناتو با پاسخی قاطع مواجه می‌شود.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی تهدید کرد: حمله به زیرساخت‌های کشورهای عضو ناتو با پاسخی قاطع مواجه می‌شود.
طبق مفاد بیانیه، تقصیر ایران صرفاً عدم همکاری برای احیای برجامی نخواهد بود، بلکه ایران متهم به نقض پیمان ان. پی. تی و خدشه در رژیم عدم اشاعه - که مصداقی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است - خواهد شد
طبق مفاد بیانیه، تقصیر ایران صرفاً عدم همکاری برای احیای برجامی نخواهد بود، بلکه ایران متهم به نقض پیمان ان. پی. تی و خدشه در رژیم عدم اشاعه - که مصداقی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است - خواهد شد
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
وزیر دفاع روسیه با اشاره به پیمان استارت نو گفت که مذاکرات برای تمدید آن یک خیابان دو طرفه است و وضعیت پیرامون پیمان کنترل تسلیحات اتمی آمریکا و روسیه دشوار است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر ضرورت از سرگیری مذاکرات حول تمدید پیمان دو جانبه استارت نو با آمریکا تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ