دو طلای فرنگی‌کاران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یازدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی با کسب دو مدال طلا دیگر برای تیم ایران پیگیری شد.
ووشوکاران ایرانی در اوزان 60 و 80 کیلوگرم جوانان به مدال طلا مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافتند.
قهرمان شمشیربازی آسیا گفت: ژاپنی‌ها چند بار ما را شکست داده بودند و با توجه به امکاناتی که داشتند، جنگ نابرابری با آنها داشتیم که خداراشکر آنها را در قهرمانی آسیا شکست دادیم.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.
کشتی گیران اعزامی کشورمان به رقابت های بین المللی جام ابراهیم مصطفی مصر با کسب ۲ مدال طلا به کار خود پایان دادند.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیئت کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیات کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
روز دوم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور مردان با کسب مدال طلا توسط تکواندوکاران مازندران به پایان رسید.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امشب در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
دو طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان برای ایران
در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
قهرمانی کشتی‌گیر ایرانی در وزن 72 کیلوگرم رقابت‌های جهانی بلگراد برای کشور میزبان ثبت شد!
علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان یک مدال طلا و دو مدال نقره به نمایندگان ایران رسید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (جمعه) در شهر قونیه ترکیه برگزار شد که در پایان نمایندگان کشورمان به ۲ مدال طلا و ۱ مدال برنز دست یافتند.
تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست مسابقات این رشته در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری از ۲ هزار نفر به بهانه خرید و فروش خانه/ دکتری که سیلی خورد!/ شلیک مرگبار به مرد زندانی در مرخصی/ باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد/ مرگ عجیب پسر نوجوان با اسلحه بادی/ متهم به قتل: فقط ۳ قرص در آبگوشت ریختم/ کشف اسکلت انسان در زمین‌های کنار جاده/ هدیه ۵۰ میلیون تومانی سارقان برای تولد عمه
آزمایشگاه «Spiez» که از زمان جنگ جهانی دوم به‌خاطر تحقیقات خود در زمینه تهدیدات شیمیایی، بیولوژیکی و هسته‌ای شناخته می‌شود، سال گذشته از سوی سازمان بهداشت جهانی مأموریت یافت تا اولین لابراتوار در شبکه جهانی آزمایشگاه‌های با امنیت بالا باشد که در مورد همه‌گیری‌های آینده تحقیقات خواهد کرد.
دو طلای دیگر زنان تکواندوکار ایران در آسیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ