شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابرستاره آرژانتینی شانس اول کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ شد.
هفته پایانی لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود که شانس بنفیکا برای قهرمانی بسیار بیشتر از پورتو است.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد که بحرینی‌ها به گربه سیاه ملی‌پوشان ایران تبدیل شده اند.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
شانس جدی طلای ایران در المپیک پاریس، بخشیده شد
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: با وجود این که شانس کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک پاریس هستم، اما برای کسب مجوز جهت شرکت در مسابقات جهانی پاریس و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین باید در انتخابی تیم ملی دوومیدانی شرکت کنم.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
سه بازیکن بیشترین شانس را برای کسب جایزه کفش طلای جام جهانی 2022 دارند.
لیونل مسی یک گام دیگر به رکورد گل‌های ملی علی دایی نزدیک شده و با این روند شانس بسیار خوبی برای عبور از اسطوره فوتبال ایران دارد.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور، اردوی آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین تنها با دوومیدانی‌کاران شانس طلا برگزار می‌شود.
شانس کسب مدال طلای قهرمانی جهان فدای رقابت دو تیم در لیگ برتر شد و دست وزنه‌برداری ایران در قهرمانی جهان خالی‌تر از قبل خواهد بود.
رسول معتمدی، قهرمان وزنه برداری آسیا و یکی از شانس های اصلی ایران برای طلای جهان در لیگ برتر مصدوم شد.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از حضور ۷ ورزشکار شانس طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در اردوهای آمادگی خبر داد و گفت: دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی اردیبهشت سال آینده بعد از شرکت در انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
پاسکال فره، مدیر فرانس فوتبال، در مورد رقابت دیرینه لیونل مسی و رونالدو برای توپ طلا صحبت کرد و تایید کرد که امسال شانس کریم بنزما برای این جایزه بالاست.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به فینال فردا (یکشنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.
امید چندانی به موفقیت علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی نیست
یزدانی و قاسمپور شانس اول طلای کشتی قهرمانی جهان
به دنبال افزایش شدید دما رکورد تاریخی مصرف برق کشور آن‌هم در روزهای آغازین تابستان شکسته شد؛ رکوردی که البته با مدیریت بار مصرف برق همراه بود و به همین دلیل نه تنها به پایداری شبکه برق سراسری آسیبی وارد نشد، بلکه برق بخش خانگی نیز با حداکثر ظرفیت تأمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ