سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد که در کامپوند انفرادی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
در اتوبان آزادگان در بخش رفیوژ میانی، مسیر خط ۴ جمع آوری کننده آب‌های سطحی منطقه ۱۹ قرار گرفته و بخشی هم در منطقه ۱۸ در اتوبان آزادگان، لوله جمع آوری آب‌های سطحی واقع شده است، متأسفانه در برخی قسمت‌ها در طول مسیر، لوله و تجهیزات شهری مربوطه مورد سرقت قرار گرفته و همچنین با توجه به اینکه این خط در رفیوژ میانی اتوبان قرار گرفته و روی آن درخت و فضای سبز تعبیه شده و درختان مورد آبیاری قرار می‌گیرند.
قطعات کشاورزی باید بهم پیوسته شوند تا قیمت تمام شده محصولات نهایی در صنایع تبدیلی رقابتی شود؛ علاوه بر اینکه نوسازی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر ضروریات این بخش است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده‌اند تجهیزات صنعت برق را در حوزه ریزپردازنده‌ها تولید و نیاز بازار به این محصولات راهبردی را تامین کنند.
تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در راستای ارتقا همکاری‌های فناورانه دو کشور ایران و اندونزی در این کشور معرفی می‌شوند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۶ ماه ابتدایی امسال، این سازمان به امکانات امدادرسانی به‌روز دنیا مجهز می‌شود.‌
صنعت نفت ایران در زمان تحریم از تحریم های چند لایه ای رنج می برد که علاوه بر صادرات نفت، سایر بخش های این صنعت از جمله سرمایه گذاری، نوسازی پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و خرید تجهیزات ضروری را نیز نشانه رفته است.
سوخت استارشیپ از اکسیژن و متان مایع است. دو بخش بدنه فضاپیمای استارشیپ از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و می‌تواند تا ۱۰۰ تن تجهیزات را حمل کند. هر دو بخش این فضاپیما با قابلیت استفاده مجدد طراحی شده‌اند به نحوی که می‌توانند با فرودهای نرم بر روی زمین مجددا به فضا پرتاب شوند.
وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت رشد شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت گفت: در بخش دانش بنیان ها رشد ۵۵درصدی را شاهد بوده ایم و ۴۰درصد از تجهیزات پزشکی را دانش بنیان ها تولید می کنند.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به برخورداری کشورمان از دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای مسئولیت‌های بشردوستانه خود و با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده و همچنین دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی را به دست آورده است.
طی ۱۱ ماهه امسال ۴۵۰ میلیون دلار در بخش قطعات و تجهیزات حوزه معدن و صنایع معدنی بومی‌سازی شد.
رشت- فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت پلیس هوشمند گفت: توسعه سه بعد کارکنان، تجهیزات و بخش ساختاری و ساختمانی پلیس هوشمند در دستور کار قرار دارد.
نوید نجات بخش، نخبه علمی کشور که راه پدرش در شغل پزشکی را نرفت و تولیدکننده تجهیزات پزشکی شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
بانک مرکزی پیشنهاد کرد صندوق حمایت از صادرات بخش کشاورزی برای پوشش نوسانات نرخ ارزی راه‌اندازی شود.
فاطمی امین، وزیر صمت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در بخش حمل و نقل یکی از خطوط هوایی ما با بلاروسی‌ها برای برقراری پرواز ها درخواست‌هایی رو ارائه داده است.
گروه بهمن در سال 1395 به صورت کامل به بخش خصوصی واگذار شد. تغییر در مدیریت این خودروساز چهار دستاورد توسعه و افزایش تنوع محصول، توسعه ماشین آلات و تجهیزات، اشتغالزایی و توسعه فضای فیزیکی را به همراه داشت.
خبرنگاران از توانمندی های هلال احمر ایران در بخش های تولید دارو و تجهیزات پزشکی بازدید کردند.
الهام علی اف با حضور در بخش صنایع هوایی جمهوری اسلامی ایران، از تجهیزات و تولیدات داخلی کشورمان بازدید کرد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو تهران رتبه ۲۰ را در بین ۲۵۰ شهر دنیا دارد و جز قطار بخش زیادی از تجهیزات و خدمات توسط متخصصان داخلی تولید و ارائه می‌شوند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو تهران رتبه ۲۰ را در بین ۲۵۰ شهر دنیا دارد و جز قطار بخش زیادی از تجهیزات و خدمات توسط متخصصان داخلی تولید و ارائه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ