طبق گزارش‌ها، نیکی هیلی قرار است کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را در تاریخ ۱۵ فوریه اعلام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
اهواز- معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به مشاهده لکه‌های آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، احتمال سرایت آتش به بخش ایرانی آن وجود دارد.
مسئولان سپاهان در صورتی که نتوانند قرارداد سنگین آل کثیر را ثبت کنند سراغ هافبک استقلال خواهند رفت.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.
پیترو آکاردی، مدیر امپولی، نامزد اصلی ناپولی برای پر کردن جای خالی کریستیانو جونتولی است که به احتمال فراوان روانه یوونتوس خواهد شد.
ترامپ چند ماه پیش اعلام کرد که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا نامزد می‌شود. در نظرسنجی‌ها، ترامپ از رقبای احتمالی هم‌حزبی خود خیلی جلوتر است؛ از جمله از ران‌دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که بیشترین شانس را برای شکست ترامپ در انتخابات مقدماتی دارد.
نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده، امروز پنجشنبه از اسرائیل به عنوان یکی از ارزشمندترین و قابل اعتمادترین متحدان کشورش یاد کرد.
رسانه‌ها در فرانسه مدعی هستند هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، به عنوان نامزد اصلی هدایت تیم ملی زنان فرانسه مطرح است و احتمال حضور او در این کشور بالا است.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
ترکیه بسته به این که اردوغان در مورد نتایج انتخابات تا چه حد احساس امنیت می‌کند ممکن است پیش از انتخابات با مشکل مواجه شود. اگر نظرسنجی‌ها نشان دهنده پیروزی احتمالی نامزد رقیب باشد ترکیه احتمالا حملات تروریستی یا ترور‌های مشکوک را شاهد خواهد بود
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از احتمال وقوع یک "فاجعه" برای حزب جمهوریخواه آمریکا صحبت کرده و گفت، ممکن است با نامزد شدن از جانب یک حزب ثالث در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا در آرای محافظه‌کاران چنددستگی ایجاد کند.
انتخابات میان دوره‌ای زمینه ساز رقابتی بزرگ میان ترامپ و دیسانتیس برای نامزدی جمهوری خواهان است و این احتمال را افزایش داده که برنده آن رقابت با رئیس جمهور فعلی دموکرات روبرو شود که تلاش کرده برای نامزدی و انتخاب مجدد از هرگونه چالش مخربی اجتناب ورزد.
نخست وزیری «ریشی سوناک» قطعی به نظر می‌رسد و احتمالا وی عصر روز دوشنبه به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس معرفی شود.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
با کناره‌گیری استرالیا از نامزدی میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سال 2023، شانس قطر برای برگزاری این رویداد عظیم بالا رفت.
کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از سه نامزد ریاست بابت برخی از رفتارهایش تذکر و از او توضیح خواست.
با معرفی سه نامزد نهایی، انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.
با معرفی سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.
در توضیح این فهرست، به دو کشور ایران و فرانسه اشاره شده است که در کنار نماینده مشهورشان، یک فیلم موفق دیگر نیز داشته اند که به ناچار از نامزدی اسکار جا مانده اند، فرانسه فیلم برنده نخل طلای کن «تیتان» را به فیلم برنده شیرطلای ونیز «رویداد» و ایران نیز فیلم برنده جایزه بزرگ کن «قهرمان» را به فیلم برنده جایزه جشنواره لندن «جاده خاکی» ترجیح داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ