نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.
چین در نشست شورای امنیت از آمریکا خواست تمامی تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کند.
وزارت امورخارجه، وزارت بازرگانی، وزارت دادگستری و خزانه‌داری آمریکا به‌طور مشترک یک بیانیه به اصطلاح توصیه‌ای خطاب به جامعه بین‌الملل، بخش خصوصی و مردم منتشر کردند و در آن نسبت به خرید، توسعه و تکثیر هواپیما‌های بدون سرنشین ایران هشدار دادند.
زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمین ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.
فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در واکنش به گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص هشدار به زیردریایی آمریکایی در تنگه هرمز مدعی شد که اطلاعات این گزارش غلط است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیردریایی هسته ای آمریکا با هشدار نیروی دریایی، به روی آب آمد و مسیر خود را تغییر داد.
دریادار ایرانی ادامه داد: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد. این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.
امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمین ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد و اقدامات قاطعی را برای حفاظت از نیروها، منافع و تأسیسات خود در برابر هرگونه تهدید یا اقدام غیرقانونی که توسط ایالات متحده یا دیگران انجام شود، اتخاذ خواهد کرد.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
نشریه «فارین پالیسی» در مقاله‌ای به ازسرگیری روابط ایران و عربستان پرداخته است؛ مقاله‌ای که در آن از تنش‌زدایی بین دو کشور به عنوان زنگ هشدار برای آمریکا یاد شده است.
هر گونه حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران، به خطر انداختن جان سربازان آمریکایی در منطقه است.
تحلیلگر جهان عرب ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، سرانجام آنرا برای واشنگتن و تل آویو و متحدانشان در منطقه بسیار دردناک توصیف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا به آمریکا بابت برنامه‌هایی که کارلوس کی‌روش سرمربی ایران در نظر دارد، هشدار داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اظهار این که ماموریت نیمه تمام سردار شهید سلیمانی را دهه هشتادی ها با از بین بردن رژیم اسرائیل تمام می کنند، هشدار داد که اگر این رژیم و آمریکا اشتباه فاحشی علیه ایران مرتکب شوند ،ببیند این نسل با شما چه می کند.
تساوی ولز و آمریکا، خطر حذف زودهنگام ایران را بیش از پیش پررنگ کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.
برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.
نورنیوز در گزارشی تلاش آمریکا برای فعالسازی اینترنت ماهواره ای استارلینک را فعالیتی غیر قانونی و دخالت در امور داخلی ایران دانست.
وزیر امور خارجه روسیه شامگاه شنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل هشدار داد که آمریکا درباره ایران در حال بازی با آتش است.
نماینده ایران در آژانس عنوان کرد: جزئیات گزارش‌های مدیرکل، جلوه‌ای قوی از سطح بی‌سابقه شفافیت در برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای ایران بر اساس موافقتنامه جامع پادمان با آژانس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ