کمیسر اقتصادی اروپا می گوید احتمال دارد بحران بانکی تازه در آمریکا ، اتحادیه اروپا را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دارد، به دنبال بازگرداندن مهاجم ایرانی خود و برنامه ریزی برای فصل بعد است.
غول‌های مربیگری در اروپا در مسیر فتح جام‌های معتبر این قاره پا پس نمی‌کشند.
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
هشت باشگاه اروپایی و هواداران‌شان و همچنین میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان، در انتظار بیرون آمدن قرعه‌های امروز لیگ قهرمانان اروپا هستند.
ژوزه مورینیو در مصاحبه ای گفت که تکلیف قهرمان سری آ ا قبل از پایان فصل ، مشخص شده است .از نظراو ناپولی اسکودتو را برده است و آنها سزاوار قهرمانی هستند.
اتحادیه اروپا احتمالاً در قالب بسته تحریمی جدید خود بخش عربی یک شبکه روسی را تحت تحریم قرار می دهد.
رسانه ایتالیایی از احتمال محرومیت بانوی پیر از رقابت‌های اروپایی خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با این مصوبه پارلمان اروپا به احتمال زیاد، مذاکرات مستقیم که در نیویورک توسط رابرت مالی با ایرانی‌ها انجام داده بود، نه تنها بی‌اثر خواهد شد بلکه ایران را بیش از پیش به سمت روسیه سوق خواهد داد. واقعیت این است که آمریکایی‌ها به شدت نگران نزدیک شدن ایران به روسیه هستند و اگر اظهار نظرات مقامات این کشور طی چند ماه اخیر را بررسی کنید، به وضوح شاهد این مسئله خواهید بود؛ بنابراین دوشنبه آینده که جلسه شورا تشکیل خواهد شد، مصوبه پارلمان اروپا تائید نخواهد شد
به گفته عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران سویه جدید بیماری کرونا در اروپا و آمریکای شمالی زیر سویه امیکرون است. سرایت پذیری این زیرسویه زیاد است و اکثر بیماران به صورت سرپایی مداوا خواهند شد.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
دیپلمات‌های ارشد کشور‌های اروپایی ۲۳ آبان ماه گذشته نیز مسائل حقوق بشری را بهانه و ۲۹ شخصیت و ۳ نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های اتحادیه اضافه کردند.
در حالی که مقامات ایرلند از احتمال خوابیدن پناهندگان اوکراینی در خیابان خبر می‌دهند، جلسه‌ای در خصوص بحران کاهش تدارکات برای این افراد تشکیل خواهد شد.
در ادامه ادعاها و گمانه‌زنی‌های مقامات و رسانه‌های غربی درباره احتمال استفاده روسیه از سلاح اتمی، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اروپا تأکید کرد بدون شک اروپا به این حمله احتمالی پاسخ می‌دهد.
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
انتخابات زودهنگام پارلمانی ایتالیا از صبح امروز یکشنبه در حالی شروع شده و در حال برگزاری است که گمانه زنی هایی درباره نتایج آن و احتمال بروز زلزله سیاسی در اروپا وجود دارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ادعای بی‌فایده بودن دیدار با رئیس جمهور ایران در نیویورک برای حصول توافق در موضوع مذاکرات وین، مدعی شد که از نظر او احتمال هیچ پیشرفتی در این‌خصوص نیست.
نخست وزیر و وزیر خارجه مجارستان درباره قطع فوری عرضه گاز روسیه و به زانو درآمدن اروپا هشدار دادند.
وابستگی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به گاز روسیه این احتمال را تقویت کرده که تحریم های اروپا علیه مسکو، زمستان تاریک و سردی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.
امروز از ساعت ۱۹ مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که هر ۳ نماینده کشورمان در یک گروه قرار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ