از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به اصطلاح وایرال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه مهم به رضا درویش، از او خواست تا فردا قرارداد بازیکنان و مربیان را به این سازمان ارسال کند.
مظفرالدین شاه قاجار به سال ۱۲۸۴ به سفیر انگلیس پیغام داده است: «جزایر ابوموسی و تنب ملک مطلق ایران است و ما به هیچ وجه از حق خود کوتاه نخواهیم آمد.»
نامه جدیدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم پیشین منچسترسیتی و اینترمیلان در فضای مجازی منتشر شد.
در شورای شهر پنجم تهران نامگذاری روی معابر پایتخت حواشی زیادی پیدا کرد، به‌خصوص وقتی این شورا تصمیم گرفت نام محمدرضا شجریان و محمد مصدق بر روی خیابان‌های این شهر نامگذاری شوند، با این وجود نامه‌ای محرمانه برای پیروز حناچی، شهردار تهران ارسال شد که فعلاً تصمیم شورای شهر را اجرا نکند،
علی امیری با ارسال نامه ای به حجت کریمی، استعفای خود را از سمت قائم مقامی باشگاه استقلال اعلام کرد.
دبیرکل حزب موتلفه درباره نامه به رئیس جمهور درباره عملکرد وزیری که ناکارآمد بود توضیح داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیحاتی درباره علت تاخیر در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس داد.
رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به انتقادهای علیرضا دبیر خود را به «ندانستن» زد.
معاون باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره پرداخت بدهی آندره استراماچونی ارائه کرد.
ریکاردو ساپینتو نامه جدیدی به باشگاه استقلال درباره پرداخت نشدن مطالبات خود ارائه نکرده است.
سازمان خصوصی سازی کل کشور نامه امیر سالمی زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرده است.
نادعلی درباره قرارگاه اجتماعی اظهار کرد: در این قرارگاه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و این قرارگاه گرچه فراز و فرود‌هایی داشت، اما اتفاقات خوبی در آن رخ داد و شهرداری تهران به عنوان میاندار در این قرارگاه بود. اما گاهی اوقات نیاز به همکاری بیشتر است و بودجه باید یکدست در اختیار باشد و شهردار تهران با رئیس جمهور نامه نگاری‌هایی کرده است تا مباحث تهران به صورت یک تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد و بودجه این اختیارات هم از دستگاه‌ها دریافت شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران با رئیس جمهور نامه نگاری هایی کرده است تا مباحث تهران بصورت یک تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد.
اخیراً نامه‌ای از سوی معاون سازمان بازرسی خطاب به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به موضوع جذب غیرقانونی دو تن از نزدیکان بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره شده است.
وزیر ورزش به صورت مستقیم به ماجرای استفاده از نام جعلی خلیج فارس وارد شد.
توضیحات بابازاده مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی را در خصوص ماجرای نامه محرمانه سازمان بازرسی به حسن روحانی درباره هشدارهای قانون هوای پاک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در ارتباط با نامه جعلی که در فضای مجازی با سربرگ پلیس منتشر شده است، توضیحاتی ارائه داد.
در واقعه ناگوار حاضر نیز با ارسال نامه رسمی به وزارت کشور بدنبال توضیح بیشتر ماجرای حادث شده‌ایم، واقعه‌ای که ما را هم عمیقا متاثر کرده است.
ماجرا از این قرار است که تصویری مبنی بر به حراج گذاشته شدن یک محصول آرایشی برای گرامی‌داشت «سایه» توسط یکی از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی منتشر شده و دست به دست می‌شود. این تبلیغ به مخاطبان می‌گوید که با کد تخفیف نام کوچک ابتهاج، هوشنگ (hooshang) می‌توانند تا ۷۰ درصد تخفیف دریافت کنند!
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «محمد مخبر هیچ گونه صفحه شخصی به نام خود در فضای مجازی ندارد و تمامی صفحات منتسب به ایشان جعلی است.»
سرهنگ گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت کانال جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرامی و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد و انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ