محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
انگار تنها و بی‌کس در دل اراضی خشک و بایر اطراف ایستاده باشند، تنها همدیگر را داشتند. برج‌های «آ. اس. پ» روزگاری شبیه سه قلو‌های افسانه‌ای بودند که اولین ساکنان اراضی اطراف بزرگراه کردستان و محدوده جنوب محله شیراز به شمار می‌رفتند. ماجرای تولد این برج‌ها را در ادامه بخوانید.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.
در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
ایران کمی بیش از سه سال پس از دستگیری اکبری هویت جاسوس را اعلام کرد. اکبری بدون اطلاع و حضور نزدیکانش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. خانواده‌اش گفتند که مقامات تنها فیلمی از شستن جسد و و کفن کردن آن طبق آداب اسلامی به آن‌ها نشان دادند. مریم صمدی، همسر اکبری گفته هرگز تصورش را نمی‌کردیم، من هم مسائل سیاسی پشت پرده آن را درک نمی‌کنم».
بخش عجیب برنامه شب گذشته فوتبال برتر، به صحبت‌های رد و بدل شده میان علی فتح‌الله‌زاده و حسین قربانزاده بر سر چک‌های مدیرعامل استقلال برمیگردد.
قالیباف رئیس مجلس گفت:مجددا ازکمیسیون های امنیت ملی؛ آموزش؛ امورداخلی و شوراها؛ و بهداشت و درمان می خواهم هرچه زودتر گزارش خود را به مردم اعلام کنند.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
مقامات آمریکایی گفتند که بالون چینی به اندازه سه اتوبوس مدرسه بوده است. آن‌ها جزئیات زیادی را در مورد فناوری به کاررفته در بالون ارائه نکرده‌اند، اما قاطعانه باور دارند که این یک بالون نظارتی است و خاطرنشان کردند که موتور و پیش‌ران‌هایی دارد که امکان مانور دادن را برای آن فراهم می‌کنند.
ناصر نعمتی، مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد، در صفحه توییتر خود از کشف یک کانال زیرزمینی در حفاری خط سه قطار شهری خبر داده و مدعی شده است که محیط در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته تا ارزش تاریخی سازه و سایر موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.
مشهد ـ آدم‌ربایانی که دوم دی ماه امسال با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند بازداشت شدند.
روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده بودند.
حدود ۱۲۰۰ دانشجو در سه دانشگاه قربانی انتفاع مشترک مسئولان و پیمانکاران شدند؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، پیش از آنکه نتایج بررسی‌های تخصصی معلوم شود، آلودگی غذایی را قاطعانه تکذیب کرده است.
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
روز گذشته شایعاتی مبنی بر «هک شدن شبکه سه و دو» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد
واکنش فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت به سه قیمتی شدن خودرو با توجه به عرضه در بورس کالا را مشاهده می‌نمایید.
فرماندار سمیرم گفت: در سه روز گذشته تیم‌های هلال احمر مشغول جستجو برای یافتن این دو گردشگر هستند و فعلاً آبِ رودخانه گل‌آلود است و تاکنون این جستجو‌ها بی‌حاصل بوده است، اما عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.
کتاب «آن بیست و سه نفر» یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار دفاع مقدس در سال‌های اخیر است. اقتباس فیلم سینمایی «۲۳ نفر» از این کتاب هم به شهرت بیشتر آن کمک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ