سرهنگ گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت کانال جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرامی و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد و انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
این بار کلاهبرداری به دام پلیس افتاده است که با استفاده از رسید تقلبی بانکی، سر بیش از ۵۰ تهرانی را کلاه گذاشته است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، چون او بعد از کلاهبرداری اقدام به تهدید و فحاشی به مالباختگان هم می‌کرد و خود را سلطان خاک سفید معرفی می‌کرد! لابد برای اینکه مالباختگان از ترس حتی اقدام به شکایت هم نکنند.
رسانه‌های معاند در حالی پروژه کشته سازی "پیمان گلوانی" را کلید زده اند؛ که براساس مدارک وی به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده و در اثر بیماری در بیمارستان فوت کرده است.
قاضی پرونده کلاهبرداری از کارت های بانکی گفت: این مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶، مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
چند وقتی بود که پیامک های جعلی سهام عدالت برای افراد مختلف ارسال می شد و به محض ورود فرد به لینک ارسالی، او در دام کلاهبرداران می افتد و حسابش خالی می شد. پشت این ماجرا چه کسانی بودند؟
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ماجرای دستگیری پزشک کلاهبردار و آدم ربایان در پایتخت را تشریح کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از همسری که با کارش ازدواج کرده بود/ وحشت در پشت بام!/ انفجار پاور بانک خانه را به آتش کشید/ کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند/ ردپای زن آشنا در قتل مهندس میانسال/ ماجرای باند مخوف زورگیری از گردشگران/ بخشیدن مهریه برای نجات برادر از قصاص/ تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران ساوه
بررسی‌های آنان نشان داد که متهم مذکور با راه‌اندازی یک صفحه جعلی اینستاگرامی، زنان متاهل را برای فروش، تعویض یا آبکاری طلاهایشان، فریب می‌دهد تا به خاطر حفظ آبرو از شکایت و پیگیری ماجرا صرف نظر کنند.
یکی از شاکیان توضیح داد: در حال عبور از یکی از خیابان‌های خلوت بودم و ماشینم سرعت کمی داشت که ناگهان مردی خودش را روی کاپوت ماشین پرت کرد و روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه وحشت کردم و پایم را روی ترمز گذاشتم. وقتی پیاده شدم، مرد جوان از درد به خودش می‌پیچید. در همین هنگام جوان دیگری هم وارد ماجرا شد و سر و صدا راه انداخت. او می‌گفت که پسر جوان مصدوم شده و اگر شکایت کند، برای من دردسر درست می‌شود. در همین هنگام جوانی که خودش را روی کاپوت ماشین من انداخته بود، گفت که نمی‌خواهد از من شکایت کند و اگر مبلغی به او بدهم، رضایت می‌دهد و خودش برای درمان به بیمارستان می‌رود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای عاشق گم شده!/ معمای مرموز آدم‌ربایی ۳۰ میلیاردی/ کلکسیون جرم در یک ساندویچی!/ قتل در اراک، دستگیری در مشهد/ کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک/ دستبرد به اموال فروشگاه زیر دوربین‌های خاموش!/ سرقت‌های سریالی هنگام مرخصی از زندان
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ ۳ جوان در چاه/ پیرمرد در چنگ دختر و پسر معتاد!/ طلاق به خاطر توقعاتی که نادیده گرفته شد/ همراهان بیمار بینی تکنیسین اورژانس را شکستند/ کلاهبرداری میلیاردی با وعده افزایش زود هنگام سرمایه/ شلیک به وکیل دادگستری مقابل چشم همسر و فرزند/ ماجرای مرموز پسر عینکی!/ اجاره ساعتی خانه‌های مبله برای سرقت
شرکت سپرده گذاری زیرساخت های لازم برای تعیین تکلیف سودهای سنواتی سهامداران را آماده کرده به زودی امکان پرداخت آن به سهامداران مربوطه میسر خواهد شد بنابراین از تمامی سهامدارانی که تاکنون اقدام به سجامی شدن نکردند درخواست می‌شود هرچه سریعتر در سجام ثبت‌نام و مراحل تکمیل احراز هویت خود را انجام دهند.
۳ استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش
فردا طرح ترافیک برقرار است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ