سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که مناسب‌ترین گزینه برای سرمربیگری این تیم ریکاردو ساپینتو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی با نیمار برای انتقال احتمالی به استمفوردبریج مذاکره می‌کند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گفت‌وگوها و مذاکراتی که با تلاش و میانجیگری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد ناظر بر بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات کامل در برجام است.
مذاکرات وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در سطح هیأت‌های بلندپایه برای تقویت روابط دوجانبه برگزار شد.
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
وزیر اقتصاد گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده‌ای برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی انجام شده و به محض پایان مذاکرات از طریق رئیس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت از مذاکرات وزارت صمت و بانک مرکزی برای تامین ارز واردات خودرو خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی پیشرفت داشته است و این رژیم می‌تواند خطوط ریلی اراضی اشغالی را به عربستان متصل کند.
موضوع مهم برای واشینگتن ظاهرا در وضعیت فعلی موضوع آزادی زندانیان است. البته رابرت مالی در این خصوص هم فعالیت می‌کرد و کنار رفتنش می‌تواند به این موضوع هم آسیب برساند.
عارف غلامی نه با استقلال تمدید قرارداد کرده و نه تیم جدید خود را برگزیده است.
اظهارات بلینکن درباره اسرائیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها، رویکرد جدیدی ارائه کردند که سابق بر این دیده نمی‌شد. این رویکرد، ابتدا در سخنان سفیر آمریکا در اسرائیل دیده شد، سپس جیک سالیوان و در نهایت بلینکن، این سخنان را تایید کرد. تا پیش از این امریکا با هر نوع اقدام یک جانبه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف بود، اما از شش ماه پیش این گفته توسط مقامات آمریکایی تکرار می‌شود.
مذاکرات میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در مورد سهم بودجە و حقوق کارکنان دولتی اقلیم تا کنون بدون نتیجە بودە است.
وزیر نیرو از پیگیری حق آبه هیرمند خبر داد و گفت : برای مدیریت مصرف آب میزان مصرف هر واحد ساختمانی به روش التراسانیک اندازه گیری می شود.
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی، درباره آخرین وضعیت مذاکره با سرمربیان مدنظر آبی ها، توضیحاتی را ارائه داد.
مدیران استقلال به زودی دور جدید مذاکرات خود با ریکاردو ساپینتو را برای جلوگیری از شکایت او به فیفا از سر می‌گیرند.
قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد شروط جدید را مطرح کرده است.
وکیل ریکاردو ساپینتو به ایران آمده تا مذاکرات برای تمدید قرارداد این سرمربی برگزار شود.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبر‌هایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبرهایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که با مربی دیگری مذاکره نکرده و صحبت های انجام شده با ساپینتو مثبت بوده است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو تنها گزینه سرمربی‌گری استقلال در فصل آینده است و به زودی مذاکرات نهایی جهت تمدید قرارداد این مربی، انجام خواهد گرفت.
سرپرست باشگاه استقلال برای ماندن مهاجم آبی پوشان در این تیم راهی امارات خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ