با اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد مبلغ قرارداد احسان پهلوان با این تیم، ۱۲ میلیارد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس باز هم در سال 1402 برنده شد تا رکورد بردهایش در سال جدید صددرصدی باشد.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
لازم به ذکر است که پیش از این نوبخت اظهار کرده بود که با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم ، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
محمدباقر نوبخت رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه در توییتی نوشت: با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
محمدباقر نوبخت رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه در توییتی نوشت: با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
منصوریان می‌گوید دوازده بازیکن جوان را برای ذخیره بازیکنان تیمش در نظر گرفته است. سرمربی فولاد همچنین از جذب هافبک فصل پیش الظفره امارات خبر داد.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از دوازده سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه بر این باورند که در صورت اجرای این طرح، شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند؛ اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد، جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، باید در ماه اکتبر و نوامبر سال جاری میلادی در دادگاه به اتهاماتش پاسخ دهد.
صنعت نفت آبادان در روزی که حمایت حداکثری هوادارانش را داشت، علی‌رغم اینکه با گل زودهنگامی پیش افتاد، اما در نهایت برنده نبود.
تیم فوتبال نساجی در تصویر تیمی ابتدای مسابقه، یک بازیکن اضافی داشت.
پس از حدود ۱۲ سال، در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار به تصویب رسید؛ این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سو رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، ۳۱ هزار میلیارد تومان به صورت حداقل ماهانه یک دوازدهم به حساب ملی پیشرفت و عدالت نزد خزانه داری کل کشور به نام وزارت امور اقتصادی و دارایی واریز می‌شود.
بررسی‌ها از اخبار منتشر شده درباره تلفات حیوانات باغ‌وحش‌های ایران در ۱۰ سال گذشته (اززمستان ۹۱ تاکنون) نشان می‌دهد که تاکنون دست‌کم ۳۰ بار تلفات حیوانات وحشی از ۱۴ باغ‌وحش، دلفیناریوم و باغ پرندگان ایران خبری شده و شامل مرگ ۵۲ حیوان وحشی و دست‌کم هزار تا ۳ هزار پرنده وحشی در دو باغ پرندگان است.
قلم تیز امضا بر پای یک قرارداد جدید، آخرین رشته اتصال کارلوس کی‌روش با فوتبال ایران را برید.
مدیرعامل استقلال مجددا از خرید یک بازیکن بزرگ به حای سیاوش یزدانی خبر داد.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
تربت حیدریه - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه از اجرای ۱۰ مرحله طرح قرار دوازدهم با توزیع ۲۲۳ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد.
اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.
بازیکن سابق استقلال می گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
بازیکن سابق استقلال می گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
معاون اول رییس جمهور با ترسیم شرایط و اوضاع کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و صرف و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود، ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل به عنوان عواملی یاد کرد که شرایط بسیار سختی را پیش روی دولت قرار داد.
کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ