مرکز نظارت بر تیم‌های ملی طی مکاتبه با فدراسیون‌ها، بر لزوم حضور ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در تست آمادگی جسمانی موردنظر این مرکز تاکید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
رییس فدراسیون کاراته بر برخورد قانونی با مسببان اتفاقات تلخ رقابت های انتخابی تیم ملی تاکید کرد و گفت: کمیته انضباطی هر رایی صادر کند از آن تمکین می‌کنیم.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
باشگاه استقلال تاکید کرد مطالبات مربی ایتالیایی اسبق خود را پرداخت کرده است.
رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای خطاب به کشتی گیران تاکید کرد: حق اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی را ندارید و تنها باید به فکر تمرین و مبارزه باشید تا تمرکزتان را از دست ندهید.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و عضو کمیته تحقیقات کنگره درباره شورش ششم ژانویه طرفداران رییس جمهور پیشین کشورش تأکید کرد: شواهد کافی برای متهم کردن «ترامپ» وجود دارد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال، با تاکید براین که تهران با کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر در مورد تحولات داخلی اخیر ایران همکاری نخواهد کرد، گفت: جامعه ایرانی یک جامعه پویا و رو به توسعه است. مثل هر جامعه دموکراتیک دیگر، هر گونه درخواست برای تغییر باید از روش‌های دموکراتیک و مدنی مثل انتخابات، گفت‌وگو و تفاهم ملی حاصل شود.
وزارت گردشگری عربستان سعودی بار دیگر تاکید کرد که این کشور هیچ پیشنهاد رسمی برای میزبانی جام جهانی فوتبال ارائه نکرده است.
رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه از عملکرد تیم‌های ملی تکواندو در رقابت های جهانی مکزیک رضایت دارد، گفت: تصمیم‌گیری درباره کادر فنی تیم‌های ملی بر عهده کمیته فنی خواهد بود.
از نظر مدیرعامل باشگاه فولاد، پرونده حضور نکونام در تیم ملی مختومه است.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار‌های دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و ... برای برخورد با این موارد استفاده کند.
کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022، می‌گوید در سال 2009 باشگاه‌هایی مثل بارسا، یونایتد، اینتر و میلان به دنبال جذبش بودند ولی او با چشم‌های باز رئال مادرید را انتخاب کرد.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
دادستان کل کشور با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرده افرادی که فاقد هرگونه سابقه کیفری هستند و در پرونده آنان نیز سند، مدرک، گزارش شاهد صحنه و گزارش مأمورین انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی یا قراین اطمینان آور وجود ندارد و کمیته کارشناسی به عدم نقش آنان در اغتشاشات اظهارنظر کرده است با توجیه و ارشادات لازم آزاد شوند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب مجلس به اطلاعات خوبی در خصوص ابعاد پرونده پزشکی و فوت مهسا امینی دست یافته است اما هنوز گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و منتظر دریافت گزارش نهایی پزشکی قانونی پس از روشن شدن نتایج آزمایش سم شناسی و پاتولوژی هستیم.
کمیته قضایی سنای آمریکا رای به تایید لایحه ای داد که طبق آن سازمان های خبری می توانند با یکدیگر متحد شوند و درباره دسترسی به درآمد بیشتر با گوگل و متا مذاکره کنند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که ۸ باشگاه دیگر نیز باید اطلاعات خود را در کدال افشا کنند.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
برگزاری چند جلسه محرمانه بین افرادی که در انتخابات کمیته ملی المپیک ذینفع هستند، پیش‌بینی‌ها برای تعویق دوباره این انتخابات را به حداقل رساند و حالا تاکید بر برگزاری «سرِوقت» مجمع است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ