رانی خدیرا، هافبک یونیون برلین، و برادر سامی خدیرا، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید از سوی هانسی فلیک به تیم ملی این کشور دعوت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامی خدیرا اعلام کرد که عده ای نژادپرست بازی کردن او در تیم ملی آلمان را زیر سوال برده بودند.
آلمان قرار است براساس توصیه‌های جدید کمیسیون حداقل دستمزد این کشور، حداقل دستمزد‌ها را از اول ژانویه ۲۰۲۴ میلادی به ۱۲.۴۱ یورو (۱۳.۵۱ دلار) در ساعت افزایش دهد. حداقل دستمزد فعلی ۱۲ یورو در ساعت است. یک سال بعد، در ژانویه ۲۰۲۵ هم حداقل دستمزد به ۱۲.۸۲ یورو خواهد رسید.
جام ملت های اروپا 2024 از 14 ژوئن سال آینده به مدت یک سال در آلمان برگزار خواهد شد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
در پی گروگانگیری در یک ساختمان داروخانه در شهر کارلسروهه آلمان، یک نفر دستگیر شد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره علیه سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
یک تبعه آلمانی حین عکسبرداری ازتاسیسات نفتی امیدیه بازداشت شد.
اسپوتنیک امروز یکشنبه اعلام کرد: پلیس آلمان در منطقه مونستر، یک تبعه ایرانی ۳۲ ساله را به اتهام تلاش برای انجام حمله شیمیایی بازداشت کرده است.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت از کشته شدن یک اسرائیلی در غرب آلمان در شب سال نو میلادی خبر داد.
رئیس سابق برنامه ورزشی مرسدس در مورد وضعیت فرمول یک در آلمان صحبت کرد.
حواشی عجیب و غیرمنتظره ای برای مجری آلمانی در آرژانتین رخ داده است.
هانس فلیک نفرات منتخب خود در دیدار مقابل کاستاریکا را مشخص کرد.
لوکاس کلوسترمن، مدافع 26 ساله تیم ملی آلمان، مدعی شد اولویت همه بازیکنان کسب برتری مقابل کاستاریکا خواهد بود.
روزنامه بیلد می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی معتبر که در آلمان برگزار شده به نظر می‌رسد آلمانی‌ها از مانشافت آچنان دل‌زده هستند که دیگر تمایلی به تماشای بازی‌هایش ندارند.
خاوی مارتینز، هافبک سابق بایرن مونیخ، مدعی شد آلمان از فقدان یک مهاجم گلزن در ترکیب خود رنج می برد.
کریس ساتن ستاره سابق چلسی نتیجه دقیق بازی آلمان و ژاپن را پیش بینی کرده بود.
ژاپن با پیروزی مقابل آلمان شگفتی دیگری را در جام جهانی رقم زد.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند.
مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، بعد از هفته ها در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی خواستار یک اتحادیه اروپای وسیع‌تر شد و ادعا کرد که اگر کشورهای بیشتری به آن بپیوندند، می تواند وزن بیشتری در سطح جهانی داشته باشد!
به بهانه درخشش مدافع باشگاه آینتراخت فرانکفورت یعنی ماکوتو هاسبه در مقابل تاتنهام، در این متن به نحوه درخشش او و سایر ژاپنی های شاغل در بوندسلیگا می پردازیم.
وزارت امور خارجه آلمان جز اعلام این که این فرد در حال دریافت خدمات کنسولی است، جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ