روزنامه یدیعوت آحارونوت از کشته شدن یک اسرائیلی در غرب آلمان در شب سال نو میلادی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک زن سرمربی تیم ملی فوتبال مردان انگلیس!
منابع عبری زبان با اشاره به اخراج یک مدل زن اسرائیلی از هتلی در شهر قاهره، از ناراحتی شدید وی از این اقدام مصری‌ها خبر داده‌اند.
جمعه مقامات آرژانتینی اعلام کردند که تلاشی برای کلاهبرداری از لیونل مسی را خنثی کرده‌اند.
داستان جنگ زرگری میان میکل آرتتا و پپ گواردیولا برای اینکه آرسنال زودتر دکلان رایس را بخرد، درست از آب درآمد.
در اردوی تیم ملی آلمان یک چهره ناشناخته وجود دارد که توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده: لنا آشن‌برنر. خیلی‌ها می‌پرسند او کیست و در تیم ملی چه نقشی دارد؟
یک مرد نقابدار مسلح به چاقو و تفنگ، یک زن و ۲ افسر پلیس را در استان مرکزی ژاپن در ناگانو کشت.
یک زن ایرانی برترین موتورسوار رالی جهانی شد
ایلان ماسک اعلام کرد یک مدیر ارشد اجرایی جدید برای توئیتر استخدام می کند و سپس یک سمت در حوزه محصول  و فنی را برعهده می گیرد.
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
باتلر نخستین زنی است که سکان این نهاد جاسوسی را برعهده می‌گیرد. وی در حال حاضر معاون رئیس ام‌آی۵ است و از ماه آینده کار خود را بi عنوان جانشین جرمی فلمینگ آغاز خواهد کرد.
یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین
یک زن اوکراینی از رفتار وحشتناک روس‌هایی که او را در خرسون به عنوان بخشی از کارزار وحشیانه شکنجه اسیر کرده بودند می‌گوید.
حمله به یک زن گردشگر اسرائیلی در ایستگاه قطار رم، پایتخت ایتالیا او را راهی بیمارستان کرد.
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه از هلاکت یک نظامی زن اسرائیلی در عملیات تیراندازی در ایست بازرسی شعفاط در قدس اشغالی خبر داد.
بر اساس این گزارش، یعقوبیان یک یهودی ایرانی با تابعیت آمریکایی است که سال ها با سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) همکاری دارد.
یک زن ایرانی در اتریش مدیر تیم ملی شد!
ستاد امدادرسانی شهری عراق بیان کرد: در پی آتش‌سوزی هتلی در کربلای معلی تیم‌های امدادرسانی توانستند ۴۲ نفر را نجات دهند، اما دو زن که یکی عراقی و دیگری ایرانی است، جان خود را از دست دادند.
بر اساس اعلام نهاد حقوق بشری «دمکراسی برای جهان عرب» که دفتر آن در واشنگتن است، خانم القحطانی در ۴ ژوئیه ۲۰۲۱ بازداشت شده است.
سفیر سابق لبنان در اردن با اعلام رسمی نامزدی خود برای پست ریاست جمهوری این کشور، گفت: نیازی به تکرار مصیبت های سالیان گذشته نیست و همه ما قربانی تصمیمات سیاسی شده ایم.
در اطلاعیه موساد آمده، برای اولین بار در تاریخ این نهاد یک زن با نام اختصاری «ک» در پستی حساس یعنی «دفتر ایران» در موساد منصوب شده است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با ارسال نامه‌ای به تمامی واحدهای تولیدکننده مواد اولیه گفت: کل تولیدها باید در بورس کالا عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ