به بهانه درخشش مدافع باشگاه آینتراخت فرانکفورت یعنی ماکوتو هاسبه در مقابل تاتنهام، در این متن به نحوه درخشش او و سایر ژاپنی های شاغل در بوندسلیگا می پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینتر میامی در فاصله یک روز به برگزاری مراسم رونمایی لیونل مسی شکست دیگری متحمل شد تا همچنان قعرنشین کنفرانس شرق MLS باشد.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
با این حال مصرف الکل در ایران چند وجه دارد، برخی‌ها به آن اعتیاد دارند و به شکل مداوم از این نوع مشروبات استفاده می‌کنند، برای برخی از افراد و خانواده‌ها هم مصرف الکل به یک سبک زندگی تبدیل شده و در ایام خاص، جشن‌ها و مراسم و دورهمی‌ها از این نوع نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. برخی‌ها هم فقط در حد کنجکاوی سراغش می‌روند.
کریمی درباره سهمیه متادون مراکز گفت: در حال حاضر یک سهمیه ۱۰۰ تایی به مراکز درمان اعتیاد داده می‌شود. زیرا معمولا ۱۰۰ بیمار دارند. با این حال بعد از راه‌اندازی سامانه الکترونیک، به راحتی میزان مصرف مراکز احصاء شده و سهمیه بر اساس میزان مصرف به مراکز داده می‌شود.
یک بررسی جدید تحقیقاتی نشان می‌دهد که ورزش ممکن است به افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند تا با اعتیاد مقابله نمایند.
کارلو آنچلوتی که به سیگار کشیدن روی نیمکت عادت داشت، حالا به استفاده از آدامس هنگام بازی‌های تیمش اعتیاد پیدا کرده است.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: آنقدر میزان سرانه پایین است که اصلا نمی‌توانیم هزینه غربالگری را به صورت جداگانه پرداخت کنیم ما با سرانه ۴۲ هزار تومان در تامین یک وعده غذا برای این افراد مانده ایم و عدد سرانه بسیار پایین است.
یک متخصص گوش و حلق و بینی، گفت: هر نوع عمل جراحی عارضه‌های خاص خود را دارد و هیچ پزشکی در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که عمل جراحی بدون هیچ عارضه‌ای انجام می‌دهد.
برای هر کسی که مشکل خواب را تجربه می‌کند، قرص‌های خواب یک توصیه رایج برای رسیدن به یک استراحت شبانه خوب است. این قرص‌ها همچنین برای افرادی که مستعد بیدار شدن در نیمه شب هستند مفید هستند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
عداز ماجرای شهریور ۱۳۲۰ و رفتن رضا شاه از ایران فضا برای انجام یک سری فعالیت‌های روشنفکری از جمله فعالان اجتماعی باز شد. در این دوره یک سری از پزشکان و روشنفکران انجمن مبارزه با مصرف الکل و تریاک را راه انداختند. براساس اسناد موجوددر اوایل دهه بیست ۱۵ تا ۲۰ درصد تهرانی‌ها تریاک مصرف می‌کردند.
در بین اعضای خانواده و اطرافیان خودتان نگاه کنید، چند نفر هستند که بدون گوشی همراه نمی‌توانند زندگی کنند یا وقتشان را بگذرانند، حتی برخی می‌توانند در طول شبانه روز یک کلام با اعضای خانواده‌شان صحبت نکنند، اما بدون گوشی هرگز نمی‌توانند زندگی کنند! این‌ها همان معتادان به گوشی و فضای مجازی هستند.
نتیجه پژوهشی تازه نشان می‌دهد علیرغم آن که تاثیر فرهنگی بر عاداتی، چون مصرف مشروبات الکلی و استعمال سیگار و دخانیات عاملی کلیدی است، اما فرد با تمایلات خاصی نیز متولد می‌شود که خطر اعتیاد را افزایش می‌دهد.
متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
ماجرای تبهکاری‌های گانگستر مخوف که مدعی بود به «آدم‌کشی اعتیاد دارد!» از سال‌ها قبل زمانی آغاز شد که او به جرم دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در شهرستان باخرز، دستگیر و روانه زندان شد. این تبهکار خطرناک که حالا به «پلنگ سیاه» معروف شده بود ۸ سال بعد از زندان بیرون آمد، اما این بار مسیر آدم‌کشی را در پیش گرفت و اولین جنایت خود را با همدستی یک جوان موتورسوار در تربت جام رقم زد و مرد ۴۵ ساله‌ای را با اسلحه کلاشینکف به رگبار بست.
امسال، تعرفه دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با متادون برای مراکز خصوصی درمان اعتیاد ۴۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان و دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با بوپرونورفین، ۳۹۹ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین و مصوب شده و طبق گفته برخی صاحبان مراکز درمان اعتیاد، همچنان کفه ترازو با مراجعان دریافت‌کننده داروی متادون سنگین‌تر است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین پدر و پسر به علت اعتیاد اتفاق افتاده که طی آن بر اثر اصابت یک شی فلزی، پسر ۳۰ ساله جان خود را از دست داده است.
نتیجه پژوهشی تازه بر روی موش‌ها نشان می‌دهد که امکان مسدود کردن یک مسیر سیگنالی می‌تواند برای کمک به کاهش میل به خوردن غذا‌های چرب موثر باشد.
حجت الاسلام علیرضا مختاری گفت: در واقع مواد مخدر با جسم انسان پیوند می‌خورند و فرزند ناخلف اعتیاد زاده می‌شود و همانطور که فرایند اعتیاد به صورت تدریجی بوجود می‌آید، برای درمان اعتیاد از همین روش تدریجی استفاده می‌کنیم و با مهندسی معکوس اعتیاد به درمان اعتیاد میرسیم؛ همانگونه که مواد مخدر در یک فرایند چند ماهه و بلندمدت، جایگزین مخدر‌های درونی جسم می‌شود.
۹۰دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: درصد کشفیات تریاک جهان، ۴۸ درصد کشفیات مرفین جهان و ۲۶ درصد کشفیات هرویین جهان مربوط به ایران است. مومنی اشاره داشت که در یک سال گذشته، ۱۳ اردوگاه نگهداری معتادان در کشور راه‌اندازی شد که از این تعداد، ۶ مرکز با ظرفیت نگهداری حدود ۶ هزار معتاد بی‌خانمان در تهران است.
فرماندار همدان در پاسخ به این سوال که معتادان در این مناطق عموما به چه نوع موادی اعتیاد دارند، گفت: متاسفانه اعتیاد در این روستا‌ها از حالت سنتی به سمت مصرف مواد صنعتی رفته است و بیشتر معتادان درگیر مصرف مواد صنعتی شده‌اند که عوارض بیشتر و بدتری نسبت به مواد سنتی دارد.
زندگی علیرضا کردبچه یک داستان طولانی از درد است. حتی تعریف کردن و شنیدنش هم سخت است. در این گفتگو مختصرا درباره کسی صحبت کردیم که بعد از ۲۸ سال مصرف مواد ترک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ