سامی خدیرا اعلام کرد که عده ای نژادپرست بازی کردن او در تیم ملی آلمان را زیر سوال برده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
همبازی اوزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ به خداحافظی این ستاره از دنیای بازی واکنش نشان داد.
خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
با اعلام رسمی فهرست 26 نفره تیم ملی آلمان برای جام جهانی نام چند ستاره مطرح فوتبال این کشور در بین دعوت‌شده‌های هانسی فلیک به چشم نمی‌خورد.
رانی خدیرا، هافبک یونیون برلین، و برادر سامی خدیرا، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید از سوی هانسی فلیک به تیم ملی این کشور دعوت شده است.
خیرا حمراوی، بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی، می‌گوید یک سال پیش هدف سرقتی خشونت‌آمیز قرار گرفته و به دلیل شوکی که به او وارد شده تا امروز از نظر روانی دچار مشکل بوده است.
باشگاه اشتوتگارت با تغییری گسترده در مدیریت ورزشی خود دو نفر از ستاره‌های بزرگ سابقش، فیلیپ لام و سامی خدیرا، را به تیم مدیریت ورزشی باشگاه اضافه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ