رئیس سابق برنامه ورزشی مرسدس در مورد وضعیت فرمول یک در آلمان صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در رادار باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: زمان جنگ ما در سامانه پدافند هوایی فقط سامانه موشکی زمین به هوای هاگ و توپ ۲۳ میلی‌متری داشتیم، اما امروز در رزمایش‌هایی که برگزار می‌کنیم، واقعا نمی‌دانیم از کدام سامانه پدافندی استفاده کنیم؛ چون سامانه‌های پدافندی متعددی داریم که کاملا بومی هم هستند، به عنوان مثال سامانه باور ۳۷۳ برابر با اس ۴۰۰ روس‌ها است.
مصرف برنج خام یا نیم پز می‌تواند خطر مسمومیت غذایی را افزایش دهد. این به این دلیل است که برنج می‌تواند حاوی باکتری‌های مضر مانند باسیلوس سرئوس (B. cereus) باشد. B.cereus نوعی باکتری است که معمولا در خاک یافت می‌شود و می‌تواند برنج خام را آلوده کند. این باکتری می‌تواند هاگ تشکیل دهد، که می‌تواند به عنوان یک سپر عمل کند و به B.Cereus اجازه می‌دهد تا از پخت و پز زنده بماند.
اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، آماده است تا هری مگوایر را در پایان فصل به فروش برساند.
رونالدو این روز‌ها در جمع شیاطین سرخ روز‌های بدی را می‌گذراند. باخت سنگین شاگردان تن هاگ در دربی منچستر مقابل دیدگان رونالدو از وضعیت بد این بازیکن خبر می‌دهد.
یکی از اصلی‌ترین عوامل حساسیت پاییزی گیاهانی هستند که در این فصل مقدار زیادی گرده تولید می‌کنند. کپک نیز عامل مهم دیگری است، زیرا در فصل پاییز برگ‌های درختان کپک می‌زنند. هنگامی که برگ‌ها را جمع می‌کنید یا از روی آن‌ها می‌پرید و حتی با وزش باد، هاگ کپک‌ها در هوا پخش می‌شود و علائم حساسیت را ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ