خاوی مارتینز، هافبک سابق بایرن مونیخ، مدعی شد آلمان از فقدان یک مهاجم گلزن در ترکیب خود رنج می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال از شناسایی فردی خبر داد که قرارداد بازیکنان را به بیرون درز داده است.
عضو هیات مدیره استقلال ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی حجت کریمی از تصمیم خود برگردد.
خاوی گالان رویای پیوستن به اتلتیکو را داشت و زمانی که پیشنهاد این باشگاه رسید، درنگ نکرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید پیشنهاد 90 میلیارد تومانی به یک بازیکن(بیرانوند) صحت ندارد.
اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد که خاوی گالان، مدافع 28ساله سلتاویگو را با قراردادی سه ساله به خدمت گرفته است.
سخنگوی قوه قضاییه با حضور در ایسنا در تماس با دادستان‌های مربوطه دستور رسیدگی به موضوع خشک شدن «چشمه علی» شهرری، رسیدگی به پروژه بام کرمان و ورود فاضلاب به محصولات تولیدی در شیراز را داد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار کرد.
خاویر زانتی، مدیر باشگاه اینتر به شایعه انتقال لائوتارو مارتینز به چلسی واکنش نشان داد.
کلاهبرداران با جمع‌آوری اطلاعات منتشر شده افراد از فضای مجازی و تماس با آن‌ها و ارائه برخی از اطلاعات هویتی به راحتی شهروندان را فریب داده و حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کنند.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، می‌گوید نراتزوری بعد از پیروزی مقابل بارسا می‌دانست در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد. او می‌گوید برای منچسترسیتی برنامه‌هایی ویژه دارد.
دستیار ارشد وزیر امورخارجه کشورمان با نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
باشگاه لیدز یونایتد اعلام کرد که خاوی گراسیا از هدایت این تیم برکنار شده و سم آلاردایس به عنوان جانشین او انتخاب شده است.
این نمونه خاک، LZS-۱ نام دارد و جدیدترین نمونه از سنگپوش شبیه‌سازی شده ماه است که در کیفیت‌های متفاوتی وجود دارد و برای کمک به ناسا و دیگر آژانس‌های فضایی دنیا برای آماده‌سازی هرچه بیشتر برای ماموریت‌هایشان به ماه، ساخته می‌شود.
حالا دیگر خاک خاکستری رنگ تائو طرفداران زیادی پیدا کرده. این ماده خشک و صخره‌ای شکل، حالا نقش شگفت‌انگیزی در محقق کردن یکی از جاه‌طلبانه‌ترین تلاش‌های بشر در دهه‌های اخیر دارد و به انسان‌ها کمک می‌کند تا به ماه برگردند.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در جریان تحقیقات خزانه‌داری اسپانیا ارزش اطلاعاتی که در اختیار بارسلونا قرار داده بود را تنها 20 یورو عنوان کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
طبق گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به دانشگاه تهران، مرکز این زمین لرزه ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح روز جمعه در منطقه یزدگان خوی و در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، اعلام کرد که از تیم‌های حاضر در این لیگ، تنها رئال مادرید توانایی مالی خرید کیلیان امباپه را دارد.
فعالان مدنی نوشته‌اند که از انجمن‌های غیر دولتی فعال در منطقه شنیده‌اند علاوه بر اینکه کمپ‌های داخل و اطراف شهر از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند زیرا توالت و حمام ندارند، دولت به تازگی دستور تخلیه کمپ‌های مستقر در مراکز دولتی - خانه کشتی خوی و سالن فرمانداری و.. - را داده که این فعالان مدنی هم شاهد تخلیه یکی از این کمپ‌ها بودند.
باشگاه لیدز یونایتد خاوی گارسیا را به عنوان جانشین جسی مارش که چند روز قبل از هدایت این تیم برکنار شد، معرفی کرد.
نایب‌رئیس باشگاه اینتر می‌گوید این باشگاه ایتالیایی به محض اطلاع از تصمیم لیونل مسی برای ترک بارسلونا با او مذاکره کرد ولی نتوانست با ثروت پاری سن ژرمن رقابت کند.
خاویر آتالایا، مربی بدنسازی شخصی کریم بنزما، می‌گوید این بازیکن تمرینات بسیار سختی را برای بازگشت به بالاترین سطح آمادگی انجام می‌دهد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
دهیار «زاویه حسن‌خان» می‌گوید: «روستای ما جزو مناطقی بود که خسارت زیادی دید. تعداد مصدومان‌مان هم بالا بود. یکی از جان‌باختگان هم مربوط به روستای ما است. والا ۱۵۰ چادر دریافت کردیم، اما چه فایده ۴۰۰ خانوار بدون چادر ماندند. هیچ اقلامی هم نداریم. نه نانی، نه پتویی... هیچی نداریم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ