در این مطلب به بررسی راهکار‌های افزایش باتری گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به تاثیر آلودگی هوا بر بدن فکر می‌کنید اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند بیماری ریه است. با این وجود، شواهد به سرعت در حال رشد نشان می‌دهند که هوای آلوده می‌تواند باعث آسیب رساندن به سراسر بدن شود و قادر است انواع مشکلات را در سراسر بدن ایجاد کند.
اجرای کامل سبک زندگی مدیترانه‌ای می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس کمک کند.
اکثر افرادی که قصد خودکشی دارند نمی‌خواهند افکار و احساسات خود را مخفی نگه دارند، اما اغلب این کار را می‌کنند. به همین دلیل است که مهم‌ترین ابزار‌های در اختیار شما برای محافظت از یک دوست، درک علائمی است که ممکن است اقدام به خودکشی را محتمل کند.
برای دریافت خدمات قضایی باید از طریق سامانه ثنا اقدام کرد و برای ثبت نام در این سامانه از دو روش می‌توان استفاده کرد.
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: حکومت وقتی آقای جنتی ۹۷ ساله را به ریاست شورای نگهبان می‌گمارد این یعنی که حکومت می‌خواهد دست سازمان‌های اطلاعاتی در حذف شایستگان باز باشد. وقتی حکومت «پیش ثبت‌نام» راه می‌اندازد یعنی علاقه ندارد راه برای حضور شایستگان هموار شود.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
پرسپولیس با کسب نهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
افرادی که دارای ویژگی‌های به اصطلاح "سه گانه تاریک" هستند. تلاش می‌کنند تا شما را فریب دهند تا منافع مادی به دست بیاورند. این افراد که دارای ویژگی‌های شخصیتی روان‌پریشی، ماکیاولیسم و خودشیفتگی هستند.
مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر تامین مسکن و سرپناه مناسب است که وعده‌ی مهم رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری هم بود.
اختلالات عاطفی به راحتی می‌توانند در طول زمان زندگی شما را به نابودی بکشانند. اما منشا اختلالات عاطفی اهمیت دارد. شما باید بتوانید آن منشا را پیدا کنید تا از آن عبور کنید.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا دیابت را به عنوان یکی از هشت عامل اصلی مرگ و میر در آن کشور معرفی کرده است. کارشناسان اشاره می‌کنند که علائم دیابت می‌تواند با توجه به نوع دیابت و پیشرفت بیماری از خفیف تا شدید متغیر باشد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا دیابت را به عنوان یکی از هشت عامل اصلی مرگ و میر در آن کشور معرفی کرده است. کارشناسان اشاره می‌کنند که علائم دیابت می‌تواند با توجه به نوع دیابت و پیشرفت بیماری از خفیف تا شدید متغیر باشد.
شمار کشته‌شدگان مستقیم در مناطق جنگی پس از ۱۱ سپتامبر در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و یمن ۹۰۶ تا ۹۳۷ هزار نفر برآورد می‌شود، اما ۳.۵ تا۳.۷ میلیون مرگ غیرمستقیم در آنجا اتفاق افتاده‌است.
ممکن است توافق ایران و آمریکا ناممکن باشد اما با برقراری رابطه بهتر پادشاهی‌های غرب حوزه خلیج فارس با ایران که زمانی غیر ممکن به نظر می رسید، توافقی پایدارتر برخلاف برجام امکان‌پذیر است. این توافق تازه به تهران آرامش اقتصادی معنادارتر و پایدارتری ارائه می دهد و می تواند به طور دائم و نه موقت برنامه هسته ای ایران را مهار کند
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه بزاق یک پشه حامل ویروس عمل تب دِنگی با ماده‌ای پر شده که ممکن است پاسخ سیستم ایمنی بدن ما را سرکوب کند و خطر عفونت را افزایش دهد.
سنجاب‌های قرمز با خطرات باروری بزرگی مواجه می‌شوند که احتمالا در نهایت پاداش آن‌ها تناسب ژنتیکی بزرگی است که عایدشان می‌شود. همه این‌ها مانند یک بازی است که چگونه آن‌ها می‌توانند ژن‌های خود را به نسل بعدی منتقل کنند.
به زودی نویسنده انسانی به پایان راه خواهد رسید و رایانه‌ها این کار را به شکلی بهتر انجام خواهند داد. تمام نوشتن یک الگوریتم است. تمام نوشتن عبارت است از "فرایند یا مجموعه‌ای از قوانین که باید در محاسبات یا سایر عملیات حل مسئله دنبال شوند". مشکل اساسی که باید در نوشتن حل شود آن است که چگونه اطلاعات را در قالب واژگان منتقل کنیم.
بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه گفت: مرگ مهسا امینی نازنین و حوادث پشتش ناگهان یک رویدادی ایجاد کرد که هنوز این رویداد ته‌نشین نشده و نمی‌دانیم چگونه تحلیل کنیم. نمی‌دانیم این رخداد بسط نیهیلیسم است، یک جنبش است یا انقلاب است؟
کارشناسان و فعالان صلح جهانی هشدار داده‌اند یک جنگ هسته ای تمام عیار باعث نابودی سیستم‌های غذایی جهانی و مرگ بیش از ۵ میلیارد نفر در سراسر کره زمین از گرسنگی خواهد شد.
گزارشی از علت مرگ اسرا پناهی، دختر دانش آموز اردبیلی و نحوه فوت وی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بهرام محبی، متخصص قلب و عروق گفت: شایع‌ترین مثال در ارتباط با مرگ ناگهانی، ورزشکاران حرفه‌ای هستند که حتی در حین فعالیت ورزشی، دچار مرگ ناگهانی شده اند.
سن خواب یک سن پیش بینی شده است که بر اساس کیفیت خواب با سلامت فرد مرتبط است؛ بنابراین برای مثال، اگر ویژگی‌های خواب ده‌ها فرد ۵۵ ساله را تجزیه و تحلیل کنید و آن‌ها را میانگین بگیرید، ایده‌ای خواهید داشت که خواب در آن سن چگونه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ