پرسپولیس با کسب نهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به تاثیر آلودگی هوا بر بدن فکر می‌کنید اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند بیماری ریه است. با این وجود، شواهد به سرعت در حال رشد نشان می‌دهند که هوای آلوده می‌تواند باعث آسیب رساندن به سراسر بدن شود و قادر است انواع مشکلات را در سراسر بدن ایجاد کند.
محمدحسین کنعانی معتقد است عدم آشنایی سرخپوشان با سیستم کمک داور ویدئویی، مانع قهرمانی پرسپولیس در آسیا شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و استقلال درآمد کافی برای تأمین هزینه‌های مختلف ورزشگاه آزادی را ندارند و نمی‌دانیم چگونه باید پولش تأمین شود.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
سرمربی پیکان در خط دفاعی تیمش با کمبود شدید بازیکن مواجه شده و باید دید چگونه تیمش را مقابل پرسپولیس به میدان می‌فرستد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
آمار دربی صدم پایتخت نشان می دهد پرسپولیس بر خلاف گذشته برتری مطلق نداشت اما سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
گئورگی گولسیانی توضیح می‌دهد که چگونه پنالتی‌های خود را با کمترین درصد خطا تبدیل به گل می‌کند.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد در یک رسم بد همه خواهان برکناری سرمربی می شوند اما به او زمان نمی‌دهند.
تیمی که حدود هفت سال از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران گذشته، در پایان هفته بیستم با عبور از استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی، شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم و دوم است.
جناب آقای قربانزاده، باتوجه به موانع موجود بر سر راه واگذاری سرخابی‌ها، بنده با جرئت و صراحتاً عرض می‌کنم که واگذاری صحیح و عاری از مشکل و بدون بحران تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس نه‌تنها تا ۲۰ روز آینده بلکه تا سال ۱۴۰۵ هم انجام نخواهد شد.
خریداران بلوک ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اهلیت‌سنجی می‌شوند.
مدیریت پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت بازیکن مغضوب این تیم، همه چیز را به سرمربی سپرده است.
تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: پرسپولیس بدون مهاجم گل می زند اما این تیم همچنان نیاز به مهاجم تخصصی دارد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار سختی برابر مس کرمان داشتند گفت: برای رسیدن به پیروزی تغییر تاکتیک دادیم و در نیمه دوم با یک مهاجم بیشتر به دروازه حریف حمله کردیم.
یحیی گل‌محمدی چگونه یک شبه پیر شد؟! تغییر چهره ناگهانی سرمربی سرخپوشان در جریان بازی دیروز پرسپولیس و مس رفسنجان مورد توجه هواداران و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. او پیراهن سیاه پوشید و ریش گذاشت تا در کنار موهای سپیدشده‌اش چهره متفاوتی داشته باشد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید دلال‌ها باعث شدند تا مذاکره با کاسیانو دیاز به نتیجه نرسد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید دلال ها باعث شدند تا مذاکره با کاسیانو دیاز به نتیجه نرسد.
متهم تصاویری از حبس یک پسر جوان در لانه سگ و داخل صندوق عقب خودرو و اخاذی از وی را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله
کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ