ممکن است توافق ایران و آمریکا ناممکن باشد اما با برقراری رابطه بهتر پادشاهی‌های غرب حوزه خلیج فارس با ایران که زمانی غیر ممکن به نظر می رسید، توافقی پایدارتر برخلاف برجام امکان‌پذیر است. این توافق تازه به تهران آرامش اقتصادی معنادارتر و پایدارتری ارائه می دهد و می تواند به طور دائم و نه موقت برنامه هسته ای ایران را مهار کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، برای خداحافظی با هم‌بازی‌های سابقش در تاتنهام از گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم استفاده کرد تا دور از چشم رسانه‌ها با آنها خداحافظی کند.
عبدالرضا فرجی‌راد، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل در مورد توافق صورت‌گرفته گفت: این تفاهم که قرار بود انجام شود توافقی نبود که روی کاغذ بیاید و امضاء شود. هدف این بود که این توافق نانوشته باشد تا به دلیل مشکلات داخلی آمریکا برای تصویب به کنگره آمریکا نرود.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، با دریافت 6 میلیون یورو از شکایت از باشگاه صرفنظر کرد. به این ترتیب آخرین مانع قانونی برای استخدام لوئیس انریکه برداشته شد.
موشک خالی و بدون شعار موشکی بود که توجیه آن در میان ملت‌ها منطق تدافعی داشت. اما نوشتن آن شعار روی موشک، آن را به ابزار تهاجمی تبدیل کرد. آن‌هم در شرایطی که دنیا در سمت ایران ایستاده بود و اسرائیل را نکوهش می‌کرد که چرا با توافق هسته‌ای مخالف است. درست در شرایطی که اسرائیل منزوی بود و نیاز داشت حرکت و اقدامی به کمک آن‌ها بیاید تا پروژه «امنیتی‌سازی» از پرونده ایران را در جهان تقویت کند.
مبارزه با سیتی شبیه داستان پسرک‌ هلندی نیست که انگشت خود را در سد فرو کرد تا از خروج اب جلوگیری کند. جریان سیل سیتی از جای دیگری بیرون خواهد زد
باشگاه استقلال ملاثانی با انتشار بیانیه‌ای از هواداران خود تقاضا کرد که برای دیدار برابر هوادار در استادیوم حاضر شوند.
ورود رایگان به ورزشگاه برای همه هواداران، این رویا به زودی در فوتبال آلمان به واقعیت تبدیل خواهد شد.
امیر سالمی‌زاده تاجر و فعال اقتصادی ساکن قطر در گفتگویی به طور کامل از دلایل خود برای خرید استقلال و همچنین ساخت استادیومی گفته که معلق مانده است.
والری کارپین سرمربی روسیه در حاشیه تمرین این در ورزشگاه آزادی گفتگویی را انجام داد و تیم ملی ایران را بهترین تیم آسیا توصیف کرد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر بخش مهمی از صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از مصاف با مس کرمان را به هواداران سیرجانی و یک درخواست از آنها اختصاص داد.
معاون سازمان انرژی اتمی درباره حل و فصل سوالات باقی‌مانده میان ایران و آژانس به عنوان یکی از گره‌های احیای برجام و نیز برداشتن موانع بر سر فعالیت عادی سازمان تصریح کرد: اگر غرب از خواسته‌های فرابرجامی خود کوتاه بیاید، توافق قابل دسترس است. این خواسته زیادی نیست که از طرف مقابل تضمینی بگیریم که بار دیگر خروج یک جانبه از برجام رخ ندهد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از چهار هم تیمی سابقش در منچستریونایتد دعوت کرد که برای تماشای بازی النصر به عربستان بروند.
درحالیکه تلاش یونایتد برای جذب ژوائو فلیکس ادامه دارد اتلتیکو مادرید در جدیدترین واکنش به این تلاشها نشان داد با این انتقال چندان موافق نیست.
زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، ساعاتی پیش از فینال جام جهانی پیامی را خطاب به اعضای تیم ملی کشور خود منتشر کرد.
تئو هرناندز، مدافع چپ فرانسه در مورد پیروزی دو بر صفر تیم ملی کشورش مقابل مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی صحبت کرد.
رودی فولر، مدیر ورزشی سابق بایرن لورکوزن، از اولین حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم ابراز رضایت کرد.
قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده خواهان کسب منافع اقتصادی برجام برای ملت ایران است، اگر نسبت کوتاه بیاید و تضمین دریافت نکند، توافق هیچ نفعی نخواهد داشت و ضرورتی برای احیای دوباره برجام وجود ندارد.
قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده خواهان کسب منافع اقتصادی برجام برای ملت ایران است، اگر نسبت کوتاه بیاید و تضمین دریافت نکند، توافق هیچ نفعی نخواهد داشت و ضرورتی برای احیای دوباره برجام وجود ندارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مفاد مذاکرات و توافق آگاه نیستم اما توافق هرچه هست حتماً باید به مجلس بیاید.
طی روز‌ها و هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود که اهرم‌های طرف غربی تأثیرگذاری خود را بیشتر از دست خواهند داد و فشار ایران بر طرف غربی سنگین‌تر خواهد شد. اگر طرف غربی واقع‌گرایی را پیشه خود کند، درخواهد یافت که توافق امروز بهتر از فرداست.
کریمی قدوسی گفت: ملت ایران از این دولت انتظار دارد که اگر توافقی انجام داد مانند توافق قبلی نباشد که رئیس جمهور آمریکا بیاید و همه چیز را از بین ببرد و چیزی دست ملت ایران نباشد، در نتیجه این خواسته جزو خطوط قرمزی بوده که این‌ها به آن عمل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ