کارشناسان و فعالان صلح جهانی هشدار داده‌اند یک جنگ هسته ای تمام عیار باعث نابودی سیستم‌های غذایی جهانی و مرگ بیش از ۵ میلیارد نفر در سراسر کره زمین از گرسنگی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوکراین به بزرگ‌ترین دریافت‌کننده کمک‌های مالی و غیرمالی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم تبدیل شد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، تاکید کرد که می خواهد خارج از زمین فوتبال هم نماد مبارزه با نژادپرستی باشد.
متاسفانه ما بعد از انقلاب و به ویژه بعد از دوران جنگ در مسائل فرهنگی کم توجهی کردیم. به مرور زمان آن فرهنگی که در دوران انقلاب از سال ۱۳۵۶ به بعد در کشورمان به وجود آمده بود و تقریبا تا یک دهه کم و بیش ادامه داشت، متاسفانه بعد از دوران جنگ کمرنگ شد.
. در سال ۱۳۰۶ شمسی بخشی از آب رودخانه کرج به تهران منتقل شد و به جوی‌ها و شیر‌های فشاری محله‌ها رسید، اما باز هم از لوله‌کشی خانگی خبری نبود. ۱۲ سال بعد قرار شد یک شرکت فرانسوی پروژه لوله‌کشی آب تهران را آغاز کند، اما از بد روزگار با شروع جنگ جهانی دوم این پروژه در قدم اول متوقف شد. سرانجام در سال ۱۳۲۵ طلسم لوله‌کشی آب تهران شکسته شد و این پروژه با حضور شرکت‌های خارجی به مناقصه گذاشته شد و یک سال بعد کلنگ لوله‌کشی آب در تهران در میدان سنگلج به زمین خورد.
فعالان مدنی نوشته‌اند که از انجمن‌های غیر دولتی فعال در منطقه شنیده‌اند علاوه بر اینکه کمپ‌های داخل و اطراف شهر از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند زیرا توالت و حمام ندارند، دولت به تازگی دستور تخلیه کمپ‌های مستقر در مراکز دولتی - خانه کشتی خوی و سالن فرمانداری و.. - را داده که این فعالان مدنی هم شاهد تخلیه یکی از این کمپ‌ها بودند.
در رقابت‌های لیگ پرتغال، پورتو مقابل حریف خود به برتری رسید.
بدون شک، اخراج در ثانیه ۵ مسابقه صحنه‌ای است که هیچگاه از ذهن هواداران فوتبال بیرون نمی‌رود.
فرمانده کل سپاه گفت: اولین آن صدام و متحدانش بودند و بعد از آن راهبرد تکثیر ویروس تکفیر در سرزمین‌های اسلامی برای کنترل ما بود که با مجاهدت‌های آن سردار بزرگ این توطئه هم خنثی شد. بعد از آن هم جنگ اقتصادی را آغاز کردند. ما در حال ساخت تاریخ هستیم و تاریخ یک واقعیت ساکن و ایستا در نقطه‌ای از زمان نیست بلکه یک جریان ممتد است. برخی از مقاطع تاریخ به اندازه تمام زمان ارزش حیاتی دارد و هرملتی اگر به موقع عمل نکند ممکن است، نابود شود.
ویدئویی از ترکیه منتشر شده، شکاف آسفالت که در اثر زلزله به وجود آمده، از هم جدا میشوند.
بعد از پایان بازی پیکان و نود ارومیه، هواداران تیم میزبان به داخل زمین آمدند و حواشی زیادی به وجود آوردند.
در جریان یکی از گل های لیدز مقابل آکرینگتون شادی جالبی از سوی یک هوادار شاهد بودیم.
نیروگاه‌های هسته‌ای فراوان اوکراین از زمان شروع جنگ در این کشور مورد توجه واقع شدند. سربازان روسی ۴۸ ساعت بعد از شروع حمله به اوکراین نیروگاه هسته‌ای تعطیل شده چرنوبیل را تصرف کردند و همچنین در همان اوایل جنگ نیز نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا را که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای در اروپاست، تصرف کردند.
کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همه‌شان کشته شدند، اما در تاریخ این‌ها را مدح نمی‌کنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آن‌جا می‌ایستید تماشا میکنید، امام حسین (ع) به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت می‌آیید در میدان
توکیو قصد دارد موشک‌های دوربرد که توانایی رسیدن به خاک چین را دارند، به دست آورد. ژاپن همچنین در این راستا قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۶، حدود ۳۷ میلیارد دلار برای تولید و یا خرید موشک از دیگر کشورها، از جمله موشک تام هاوک ساخت شرکت لاکهید مارتین آمریکا و موشک‌های هوا به سطح هزینه کند. چنین برنامه‌ای برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، به ژاپن این امکان را می‌دهد تا در برابر تهدید‌های موشکی همسایه‌هایش ایستادگی کند.
به طرز عجیبی خاطرات دیه گو مارادونا در شب بازی آرژانتین و هلند برای اهالی فوتبال در مستطیل سبز تکرار شد.
رونالدو همچنان در این جام جهانی سوژه‌هایی به هواداران می‌دهد که در موردش صحبتش کنند.
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
اشک‌های سون هیونگ مین پس از صعود، او را به مهمترین چهره جشن صعود کره تبدیل کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از حذف این تیم از جام جهانی پیامی را منتشر کرد.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سه مرحله مشخص در کشور پیروزی بعد از انقلاب، زمان جنگ و پس از زمان جنگ است و ما شاهد کمترین جرایم در دوران دفاع مقدس بودیم.
یک کودک اوکراینی که با دوستش در حالی که یک راکت انداز را روی دوش خود حمل می‌کرد در حال حرکت در خیابانی در شهر جنگ زده خرسون بود که لحظاتی بعد راکت انداز را روی پایش قرار داد و شلیک کرد. کودکان وحشت زده با زمین انداختن این وسیله جنگی پا به فرار گذاشتند. به نظر می‌رسد که آن‌ها آسیب ندیدند.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ