گروه موسوم به «انجمن مخالفان در شبه جزیره عربستان» با صدور بیانیه ای به اقدامات جدید رژیم سعودی علیه زندانیان اندیشه در این کشور واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق ایران و چین گفت: سیاست‌های مربوط به تثبیت نرخ ارز، می تواند فشار تورمی در جامعه را مهار کند.
در ادامه سیاست سرکوب و تجاوزگری وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، سازمان همکاری اسلامی ترور ۳ جوان فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر در شهر نابلس را محکوم کرد.
سیاست بودجه‌ای حول محور ناترازی بودجه همچنان تکرار می‌شود، سیاست‌های پولی با محوریت چاپ اسکناس و پوشش ناترازی بودجه است که پیامدی جز تورم ندارد. سیاست‌های ارزی شامل سرکوب نرخ ارز و یاشناورسازی آن و تلاش ناموفق در تک نرخی کردن ارز است. سیاست‌های یارانه‌ای کوپنی و اینک کالابرگ الکترونیکی را نیز شاهدیم که همگی، مثال‌هایی از روند‌های ناموفقی هستند که از سوی دولت‌ها اتخاذ شده اند
پاکسازی ظاهری در میان بسیاری از سعودی‌ها به عنوان سیاستی محبوب شناخته شد هرچند ماحصل آن سرکوب گسترده مخالفان بود.از همین رو دیوید راندل، مشاور و دیپلمات پیشین آمریکایی سیاست جدید بن سلمان را به سان حمله به تزار توصیف کرد، به باور او بلشویک‌ها پیروز شده بودند و به صراحت اعلام کردند که بازگشتی وجود ندارد.
یک کارشناس کشاورزی گفت: تغییر رویکرد دولت چین در مساله «قیمت گذاری» منجر به معجزه در اقتصاد این کشور شده و امروز شاهد رشد اقتصادی بسیار چین در جهان هستیم.
رئیس انجمن مس ایران گفت:مدل سیاست گذاری اعلامی از سوی برخی افراد به منظور دلار زدایی به توزیع رانت، کاهش تولید و صادرات و حتی ارز آوری کشور منجر خواهد شد.
احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
پنایان گفت: احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
نیروهای سازمان زندان های صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان های عوفر، مجدو و النقب حمله ور شده و آنان را سرکوب کردند که این تحرک، واکنش رئیس دفتر سیاسی حماس را به دنبال داشت.
سیاست وحشیانه حکومت چین در شین جیانگ خانواده‌های آن منطقه را از هم پاشیده است. برخی از زوج‌های متاهل تا به امروز دوباره یکدیگر را ندیده اند. پسران و دختران از والدین‌شان جدا شده‌اند و به آنان گفته‌اند که مامان و بابا در دوره‌های آموزشی شرکت کرده اند.
وزیر خارجه چین اعلام کرد از آنجایی که آمریکا، چین را رقیب اصلی خود می‌داند و سیاست‌ مهار، سرکوب و تحریک را در پیش گرفته، روابط دو کشور با مشکلات جدی روبرو است.
کنعانی با توجه به پیشینه سیاسی دولت فرانسه در اتخاذ سیاست های تبعیض آمیز نسبت به‌ اقلیت ها و مهاجران و نیز برخوردهای خشونت آمیز با معترضان تصریح کرد: تحقیقات بی طرفانه در خصوص حادثه پاریس می تواند به روشن شدن ابعاد آن کمک کند.
نماینده ادوار مجلس گفت: ناآرامی‌های امروز جامعه ایران یا توسط دستگاه‌های امنیتی حکومت سرکوب می‌شود یا جریان سیاسی میانی موفق خواهد شد از توان خود برای ایجاد همراهی در مردم بهره ببرد و به این وضعیت پایان دهد. اگر ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تنها راه برون‌رفت از این شرایط، انجام اصلاحات بدون براندازی است، باید تغییراتی در نحوه برخورد ما با حاکمیت رخ دهد که توافق سیاسی میان نیروهای اجتماعی و سیاسی حاضر در صحنه را ممکن کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر نوع گفت‌وگویی باید با مشارکت جدی کنشگران سیاسی جدید شامل زنان، دختران و جوانان باشد؛ راه‌حل هم فقط از مسیر سرکوب صورت نمی‌گیرد.
محبی‌نیا گفت: عاجزانه خواهش می‌کنم، نسبت به افرادی که دستگیر شدند مدارا کرده و با روحیه پدرانه با آنان برخورد کنند. آن‌هایی که خارج از جامعه ایران هستند، دلشان می‌خواهد رادیکالیسم در حل مسائل اجتماعی و سیاسی شدت بگیرد و اینکه اقلیتی از افراد درون قدرت، عقده سرکوب و آزار و اذیت مردم را دارند.
علیرغم سرکوب وحشیانه اعتراضات سال گذشته از سوی حکومت کوبا تعداد بیش‌تری از کوبایی‌ها اکنون جرات پیدا کرده‌اند تا خشم خود را ابراز کنند. پس از قطع برق در جریان وقوع طوفان ایان صد‌ها نفر برای اعتراض به خیابان‌ها ریختند و بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها کوبیدند و فریاد زدند: «ما نور می‌خواهیم! آزادی» و شعار‌های دیگری علیه سیستم سیاسی کوبا را سر دادند.
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
بلینکن در تماس تلفنی با همتای چینی،بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد و چین نیز توقف سیاست سرکوب و مهار آمریکا را خواستار شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تاثیر وضع تحریم‌ها بر توافق هسته‌ای ادعا کرد که تحریم‌ها با آنچه او "سرکوب معترضان ایرانی خواند" مرتبط است.
وزیر خارجه فرانسه به شدت آنچه را که «سرکوب» در ایران نامید محکوم کرد و از ایران خواست به تعهدات بین المللی که خود آن‌ها را پذیرفته است به‌ویژه در منشور بین‌المللی مرتبط با حقوق مدنی و سیاسی، پایبند باشد.
در رژیم‌های تمامیت خواه (توتالیتر) مانند رژیم‌های سیاسی چین و اتحاد جماهیر شوروی سابق دولت بر تمام عرصه‌های زندگی تسلط دارد و اجازه نمی‌دهد یک جامعه مدنی مستقل توسعه یابد. حزب کمونیست چین بر همه چیز در چین مسلط است. هنگامی که یک جنبش اجتماعی خارج از حزب مانند فالون گونگ برمی خیزد حزب آن را یک تهدید مرگبار قلمداد می‌کند و آن را تعطیل کرده و دست به سرکوب اعضایش می‌زند.
دیده بان حقوق بشر تاکید کرد که وضع حقوق بشر در اردن بسیار نامناسب بوده و نیاز به مداخله فوری دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خیانت خواندن مجاهدت‌های مدافعین حرم در سرکوب جریانات تکفیری تروریستی و زیرسؤال بردن بیداری اسلامی نمی‌تواند با تلاش شوم آمریکا در تقویت و گسترش سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه غیرمرتبط باشد.
سوارز که به ناسیونال اروگوئه برگشته است، در حضور پرشور هواداران ناسیونال که به استقبال او آمده بودند معارفه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ