شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
مهدی عبدی در بازی دوستانه تیمش عملکرد مثبتی داشت و دنبال نخستین بازی فصل خود است.
در دیدار فولاد و صنعت نفت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد گل دوم آبادانی ها رد شده و بازی به جنجال کشیده شود.
مظفرالدین شاه قاجار به سال ۱۲۸۴ به سفیر انگلیس پیغام داده است: «جزایر ابوموسی و تنب ملک مطلق ایران است و ما به هیچ وجه از حق خود کوتاه نخواهیم آمد.»
عاملی، امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بعضی خیال می‌کنند که پایه‌گذار اندیشه ولایت فقیه حضرت امام (ره) است و لذا می‌گویند نظریه ولایت فقیه اندیشه ایرانی است، به همین جهت در لبنان عده‌ای حزب‌الله را که تمام برنامه‌های خود را با ولایت فقیه تنظیم کرده حزب ایرانی می‌دانند، جناب سیدحسن نصرالله در پیام خود به کنگره اظهار داشت: اصلی‌ترین نظریه‌پرداز ولایت فقیه از خود لبنان و از کرک نوح توسط محقق کرکی شروع و در زمان شاه طهماسب در ایران عملیاتی شده است، پس چگونه می‌توان گفت این نظریه، نظریه ایرانی است، این نظریه قبل از امام توسط محقق کرکی، نراقی و اعاظم علمای شیعه مطرح و بر آن استدلال شده
شریعتمداری درباره لایحه عفاف و حجاب در کیهان نوشت: به شاه بیت! ماده یک این لایحه نظری بیندازید! چه می‌بینید؟! مطابق این ماده، نیروی انتظامی در صورت مشاهده جرم مشهود کشف حجاب، حق کمترین برخورد و ممانعتی ندارد! خُب، باید چه کند؟ باید برای کشف‌حجاب‌کننده پیامک بفرستد و به او تذکر بدهد!
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشور‌های اسلامی تبریک گفت.
ناصرالدین شاه ارسال مورس از تلگراف‌خانه‌های شهر‌های دارای دستگاه مورس را یک ماه رایگان کرد تا با مفت شدن هزینه ارسال پیام، در مردم انگیزه رفتن به تلگراف‌خانه زیاد شود.
امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، توافق ریاض-تهران را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ دانست.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه این کشور از پیامدهای ناشی از زلزله اخیر رنج می برد، افزود: پیام شاه اردن مرهمی برای زخم سوریه است.
به دنبال درخواست شاه، «ژرژ پطرویا»، باغبان زبردست فرانسوی، به ایران آمد تا فضای گل‌کاری‌شده‌ای در محدوده کاخ گلستان ایجاد کند. پطرویا پیاز چند گل خوشبو را از فرنگ به تهران آورد و در محوطه کاخ گلستان کاشت.
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاه چراغ(ع) شیراز در پیامی تأکید کرد که حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری منتظر عواقب جنایت شیراز باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاه چراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ