سوارز که به ناسیونال اروگوئه برگشته است، در حضور پرشور هواداران ناسیونال که به استقبال او آمده بودند معارفه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، تحت تاثیر مراسم معارفه باشکوهی اینترمیامی برای او قرار گرفته است.
سرپرست‌های استقلال و پرسپولیس چهره‌های مورد توجه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بودند.
مدافع گل‌گهر هم به جرگه متاهلین پیوست.
تصویری خبرساز از مراسم معارفه جواد نکونام منتشر شده است.
عکسی که در زیر ملاحظه می‌کنید، صحنه‌ای از مراسم سوگواری برای ناصرالدین‌شاه در تکیه دولت تهران را به تصویر کشیده است.
در مراسم معارفه نکونام پیراهن شماره شش باشگاه استقلال را به سرمربی جدید این تیم اهدا کردند.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
اعضای تیم اینترمیلان برای حضور در فینال چمپیونزلیگ امروز به استانبول سفر کردند.
محمد مخبر پس از استقبال توسط وزیر امورخارجه ترکیه، وارد کاخ ریاست جمهوری این کشور شد و در جمع سران کشور‌های مدعو در مراسم تحلیف اردوغان حضور یافت.
مدیران باشگاه استقلال امروز در مراسم سالگرد درگذشت ناصر حجازی حضور پیدا کردند.
ناپولی که امشب میزبان فیورنتینا است در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا از قهرمان این فصل سری آ با مراسم نورپردازی و تونل افتخار برای بازیکنان این تیم استقبال کرد.
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در کاخ ملت در دمشق استقبال کرد. در بدو ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به کاخ ملت دمشق، مراسم استقبال رسمی از وی برگزار کرد و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه نواخته و پس از آن مراسم گارد برگزار شد.
عادل فردوسی پور در مراسم ختم کیومرث پوراحمد حضور پیدا کرد.
معمولا در مراسم عمامه‌گذاری، مرجع تقلید یا یک عالم بزرگ روی سر طلبه، عمامه می‌گذارند، اما این بار، امام جمعه رامسر ابتکار جالبی برای این مراسم به خرج داد.
باشگاه بارسلونا با انتشار پوستر‌هایی جالب به استقبال مراسم اسکار ۲۰۲۳ رفت.
بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به حضور علی دایی در مراسم بهترین‌های فوتبال جهان به میزبانی فیفا واکنش نشان داد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه‌ پرسپولیس، امروز در مراسم تدفین چیرو بلاژویچ استاد خود حضور پیدا کرد. برانکو که با کروات مشکی در این مراسم عزاداری خود را نشان داد، اولین بار بعنوان دستیار بلاژ در ایران آفتابی شد و بعداز اخراج او جایش را گرفت.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه‌ پرسپولیس، امروز در مراسم تدفین چیرو بلاژویچ استاد خود حضور پیدا کرد. برانکو که با کروات مشکی در این مراسم عزاداری خود را نشان داد، اولین بار بعنوان دستیار بلاژ در ایران آفتابی شد و بعداز اخراج او جایش را گرفت.
مراسم تدفین میروسلاو بلاژویچ، سرمربی فقید تیم ملی ایران، امروز با حضور چهره‌های ورزشی کشور کرواسی برگزار شد.
با وجود ممانعت رژیم صهیونیستی خیل عظیمی از فلسطینی‌ها در مراسم استقبال از ماهر یونس که پس از 40 سال از اسارت آزاد شد، حاضر شدند.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه ۹ آذرماه وارد تهران شدند.شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با ۳ امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
رئیس جمهور ترکیه امروز در مراسمی رسمی در مجتمع ریاست جمهوری این کشور از رئیس جمهور کوبا استقبال کرد.
باشگاه بایر لورکوزن مراسم باشکوهی با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان خود در ورزشگاه اولریش هابرلند برگزار کرد که بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ تماشاگر در این برنامه حضور یافتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ