شما می توانید وسایل مختلف را با مسواک اسکراب کنید. به عنوان مثال لابلای توستر و مایکروفر، دستگاه قهوه ساز یا هر چیزی شبیه به آن که دسترسی آسانی ندارد را می توانید با مسواک شسته شده؛ وسایل خود را تمیز و اسکراب کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
جالب است بدانید که پودر بچه یک عرق‌گیر و بوگیر قوی برای بدن محسوب می‌شود. زمانی که بدن شما تعریق زیادی داشته است و در منزل اسپری یا مام و بوگیر بدن ندارید و از طرفی به حمام و آب هم دسترسی ندارید، می‌توانید کمی پودر بچه در محل تعریق بریزید تا بوی بد عرق از بین برود.
جالب است بدانید که پودر بچه کاربرد‌های زیادی دارد که هیچ کدام ربطی به کودک ندارند.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
لاک ناخن می تواند هر گونه خراش روی اتومبیل را بپوشاند. فقط مطمئن شوید که هم رنگ اتومبیل شماست. چند عدد از لاک ها را تا زمانی که متوجه شوید خراش به طور کامل پوشیده شده است، بمالید. این یک جایگزین ساده و ارزان برای خراش های سطحی است.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
اگر نمی‌خواهید برای تمیز کردن کت چرمی از تمیز کننده‌های قوی استفاده کنید همانند مبلمان چرم، کمی شامپو بچه را در آب حل کنید، دستمال را آغشته به محلول کرده و کت را با آن تمیز کنید سپس کت را با دستمال خشک کنید. برای تمیز کردن کلاه چرمی می‌توانید پارچه نمداری را با یکی دو قطره شامپو بچه روی کلاه چرمی‌تان بکشید و با پارچه نمدار تمیز دیگری هر چیزی را که باقیمانده پاک کنید.
حتما شگفت زده می‌شوید اگر بدانید که خمیر دندان غیر از تمیز کردن و شستن دندان‌ها کاربرد‌ها و موارد استفاده دیگری هم دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
اگر در منزل فویل آلمینیومی دارید، بهتر است بدانید که می‌توانید با آن کار‌های زیادی انجام بدهید که در این مطلب به شرح آن می‌پردازیم.
همانطور که شبکه 5G پیچیده تر می شود و کاربرد های جدیدی مانند اتومبیل های خودران، اتوماسیون صنعتی، واقعیت مجازی، سلامت الکترونیک و موارد دیگر ظهور می کنند، یادگیری ماشینی در تحقق چشم انداز 5G ضروری تر خواهد شد.
ویژگی جدید اینستاگرام می‌تواند کاربرد‌های متنوعی برای کاربران داشته باشد. برای مثال، می‌توانید به حساب‌های خود در سایر شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام لینک دهید تا کاربران بتوانند به همه آن‌ها دسترسی پیدا کنند.
رویداد فرصت فضایی با هدف شناسایی فرصت‌ها در حوزه کاربردهای نوین پهنای باند و ارتباط ماهواره‌ای ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود.
علت تیره شدن پوست می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که اصلی‌ترین آن تولید بیش از حد رنگدانه‌ها می‌باشد.
مایع ظرفشویی از تمیز کننده‌هایی است که در همه خانه‌ها به واسطه شستن ظرف‌ها وجود دارد، اما علاوه بر ظرف شستن، مایع ظرفشویی استفاده‌های جالب و کاربرد‌های دیگری هم دارد.
خودروسازی جنرال موتورز مشغول بررسی کاربردهای «چت جی پی تی» به عنوان بخشی از یک همکاری وسیع تر با شرکت مایکروسافت است. قرار است این چت بات در خودروهای شرکت به کار رود.
استفاده از سرکه در ماشین لباس‌شویی باعث سفید شدن، روشن شدن، کاهش بو و نرم شدن لباس‌های بدون مواد شیمیایی می‌شود. سرکه نسبتا ارزان است و استفاده از آن در ماشین‌های لباس‌شویی استاندارد و با راندمان بالا، بی خطر است.
خیار تلخ مدت‌ هاست که به دلیل کاربردهای متنوع خود مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از درمان های دارویی غیر غربی مانند آیورودا و طب سنتی چینی گنجانده شده است.
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، نشست فرصت‌ها و کاربردهای صنعتی فناوری‌نانو در شهرک صنعتی رازی برگزار می شود.
علوم پایه ریشه دانشی به حساب می آید و تمام کاربردهای زندگی بشر را شامل می شود این رشته کمک کننده ساخت وسایل نقلیه برای رفت و آمد انسان ها تا درمان بیماری های مختلف و سیاست گذاری برای مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی را شامل می شود.
فناوری فضایی حوزه گسترده ای است که برخی کاربردهای آن در زندگی روزمره از دید مردم پنهان است این فناوری نه تنها در حوزه دفاعی بلکه در کشاورزی، هواشناسی، حفظ منابع آب و امنیت غذایی کاربرد دارد.
ماهواره "خیام" که به سفارش ایران در روسیه ساخته شده است، دارای کاربردهای شش‌گانه مرتبط با حوزه‌های محیط زیست، کشاورزی و بلایای طبیعی است.
داده های ماهواره خیام در حوزه های کشاورزی، محیط زیست، بلایای طبیعی، اکتشافات معدنی، پایش منابع آبی، پایش تغییرات شهری کاربرد دارد.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز و کسب عنوان چهارمی به کار خود در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در ایتالیا پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ