ناآگاهی معامله‌گران نسبت به قانون جدید چک، باعث محرومیت گسترده اشخاص از کارکردهای جدید چک شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جریان ضد علم در همه عرصه‌ها شکل گرفته است که می‌خواهد از طریق جایگزین کردن شبه علم به جای علم، هدف خود را که نابودی کشور است پیش ببرد و این کار را از طریق رواج شبه علم در پزشکی آغاز کرده است. ناآگاهی و خرافه‌پرستی و جهل، سمومی است که نیاز به واردات ندارد و صد درصد تولید داخل است و برای درمان بیماری‌های مردم تجویز می‌کنند ولی ثمره آن را نه در سلامت که در سیاست می‌چینند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با ترویج بدحجابی در سطح جامعه باید برخورد جدی شود چرا که کار فرهنگی برای افراد ناآگاه است، ولی برخورد قهری برای کسانی که تشکیلاتی ترویج بدحجابی می‌کنند؛ الزامی است.
اغلب در هنگام ارسال پیام به دیگران سرنخ‌های غیرکلامی‌ای را به کار می‌بریم که که ممکن است کاملاً نسبت به آن‌ها ناآگاه باشیم.
جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور گفت: هدف دشمن، سوق دادن افراد ناآگاه به سمت بی‌حجابی و برهنگیست، اما عفاف و حجاب از اصلیترین مبانی اسلام و انقلاب است.
کیهان درخصوص طرح نیروی انتظامی درباره حجاب نوشت: چند روزی است که، پلیس برای مهار این «حرام شرعی و حرام سیاسی» وارد میدان شده و با لطیف‌ترین ادبیات و محترمانه‌ترین تعابیر، از آن معدود افرادی که بر خلاف قانون و احکام شرعی - و احتمالا از سر ناآگاهی- رعایت نمی‌کنند درخواست کرده، رعایت کنند.
سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: بزمجه بیابانی توسط افراد ناآگاه در منطقه شکار ممنوع کهک کشته شد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر که منجر به دوری او از کادرفنی تیم ملی شد و هک شدن صفحه اجتماعی‌اش گفت: شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.
ماجرا از این قرار است که در گذشته نیز افرادی بودند که یا از روی ناآگاهی یا آگاهانه و تعمدی، داستان‌های محیرالعقولی را جعل و به ائمه (ع) منتسب می‌کردند، ولی این موارد در جمع‌های محدود و اتفاقا با سطح فرهنگی پایین بود و کسی جرات نداشت که در جمع‌های باسواد و فرهیخته چنین چرندیاتی را بگوید.
سرگیجه در ساعت دربی با ناآگاهی نایب‌رئیس تاج
سرگیجه در ساعت دربی با ناآگاهی نایب‌رئیس تاج
سرگیجه در ساعت دربی با ناآگاهی نایب‌رئیس تاج
بخش اعظم برنامه فوتبال برتر این هفته به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داده شد که در این بین دلیل حضور پرویز مظلومی چندان مشخص نشد.
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
به دلیل ناآگاهی از مشکل اعتیاد، بعضی افراد فکر می‌کنند عده‌ای از معتادان علی‌رغم مصرف ماده، دچار هیچ عارضه و مشکلی نمی‌شوند. این باور غلط در میان مصرف‌کنندگان مواد دیده می‌شود که می‌گویند سالهاست مواد مصرف می‌کنیم تا به حال نه معتاد شده‌ام و نه مشکلی پیش آمده است.
این افراد به‌علت نقص فنی یکی از مینی‌بوس‌ها در میانه راه گرفتار می‌شوند و حدود ۲۴ ساعت به‌دلیل ناآگاهی از مسیر در شرایط جوی گرفتار می‌شوند و این ساعات را بدون آذوقه و وسایل گرمایشی به‌سر می‌کنند.
دقت در جزئیات عفو، بخشودگی و رأفت اسلامی اخیر که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موافقت رهبر انقلاب صورت گرفته از گستردگی دایره مشمولان این عفو حکایت دارد.
دیدار اخیر رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی، نه نشان‌دهنده اهمیت علی کریمی بلکه بالعکس نشان‌دهنده ناآگاهی و جهل عجیب رئیس‌جمهور آلمان از معادلات و مناسبات ایران است.
جالب است بدانید بیش از یک‌سوم بادام‌زمینی‌های دنیا صرف تهیه کره آن می‌شود، اما متأسفانه مصرف این ماده مغذی در ایران به دلیل ناآگاهی از فواید این خوراکیِ مفید و مقوی بسیار کم است.
علیرضا علیفر معتقد است گواردیولا یک سرمربی ناآگاه است و باید در کنار زمین توپ جمع کند!
ولایتی گفت: در هفته‌های اخیر برخی از روی ناآگاهی و برخی از روی غرض‌ورزی شایع کردند که ایران می‌خواهد با جمهوری آذربایجان بجنگد. این ناجوانمردانه‌ترین تهمت به ایران است. ایران بنا ندارد که به هیچ کشور همسایه چه در قفقاز، چه نقاط دیگر به خصوص همسایگان خود کوچکترین تعرضی داشته باشد
پس از گذشت دو هفته از فوت مهسا امینی، فرصت مغتنمی است تا نخستین افرادی که با ناآگاهی از تمام ماجرا، ژست دانای کل به خود گرفتند و احساسات مردم را تحریک کردند را بشناسیم.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.
متأسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته و یا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می‌نمایند و با اظهار نظر‌های غیراخلاقی موجب رنجش خانواده‌ها می‌شوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ