خیار تلخ مدت‌ هاست که به دلیل کاربردهای متنوع خود مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از درمان های دارویی غیر غربی مانند آیورودا و طب سنتی چینی گنجانده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تخم مرغ مگس خوار چنان ریز و کوچک است که نمی توان آن را در دست گرفت.
تخم مرغ مگس خوار چنان ریز و کوچک است که نمی توان آن را در دست گرفت.
سخنگوی سازمان فضایی ایران با انتشار تصویری گفت: در این تصویر که قبل از عید قربان و از فاصله ۵۰۰ کیلومتری زمین گرفته شده، حجاج در حال طواف دور کعبه هستند.
سازمان فضایی ایران همزمان با موسم حج، تصاویری را که به تازگی ماهواره خیام از ارتفاع ۵۰۰ کیلومتری زمین از مسجدالنبی (ص) و قبرستان بقیع در شهر مدینه گرفته است را منتشر کرد.
تفاهم نامه بکارگیری تصاویر ماهواره خیام در پنجره مدیریت واحد زمین امضا شد.
سونی تاکنون هیچ‌کدام از محصولات گیمینگ شایعه‌شده را تأیید نکرده است و به‌همین دلیل اطمینان نداریم اطلاعات هندرسون واقعی هستند یا خیر. او در مقاله‌ای جدید که در Insider Gaming هم منتشر شده است ادعا کرد پلی‌استیشن ۵ پرو قطعاً درحال توسعه است.
سازمان فضایی ایران همزمان با شب شهادت مولای متقیان، اولین تصویر ماهواره خیام از حرم مطهر امام علی(علیه‌السلام) در نجف اشرف را منتشر کرد.
«جاناتان مک‌داول» (Jonathan McDowellan)، ستاره‌شناس و اخترفیزیکدان «مرکز اخترفیزیک اسمیتسونین» (SAO) گفت: این ماهواره، ماه گذشته به مدار زمین پرتاب شد. ۲۱ ماهواره در ۲۷ فوریه پرتاب شدند و دسته‌ای از آن‌ها مشکل داشتند، اما تنها یکی از آن‌ها سرنگون شد و بقیه در برزخ مداری مانده‌اند تا اسپیس‌ایکس تصمیم بگیرد که می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد یا خیر.
در مرسدس سدان و کوپه کلاس E فرمان جدید خازنی می تواند تشخیص دهد که راننده فرمان را در دست دارد یا خیر، و با ویژگی قدیمی حالت فرمان فعال (Active Steering Wheel Movement) جایگزین شده است.
سازمان فضایی ایران به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج)، اولین تصویر ‎ماهواره خیام از مسجد مقدس جمکران را منتشر کرد.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: تصویر سه قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع خنار شهرستان آرادان به ثبت رسیده است.
رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
منطقه‌ای تحت محاصره یک گونه مهاجم جدید است که آدم خوار است و پیتون راک آفریقایی نام دارد.
اولین آلبوم تصاویر ماهواره خیام از ورزشگاه آزادی، اصفهان، اسلامشهر، آبادان، استان فارس، بندر ماهشهر، قائمشهر، دهلران، خوزستان در قالب آلبوم تصاویر به نمایش درآمد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به رسالت تصاویر ماهواره خیام گفت: تصاویر ماهواره در اختیار شرکت های دانش بنیان متقاضی و تایید صلاحیت شده قرار می گیرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح آخرین وضعیت ماهواره خیام گفت: کالیبراسیون تصاویر خیام با سرعت در حال انجام است.
سالاریه رئیس سازمان فضایی گفت: تصاویر ارسالی از ماهواره خیام طی یک فرایند علمی نیاز به کالیبره شدن سنجنده‌ها دارد.
مدیر کل بهره برداری و عملیات فضایی سازمان فضایی با اشاره به رضایت بخش بودن شرایط ماهواره خیام گفت: حدود ۴ ماه طول می کشد تا تصاویر ماهواره را در اختیار مردم قرار دهیم.
سازمان فضایی ایران اعلام کرد: از تصاویر ماهواره «خیام» برای ارتقاء توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، منابع آبی، معادن و پایش مرزها، مدیریت حوادث غیرمترقبه و ... استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ