تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز و کسب عنوان چهارمی به کار خود در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در ایتالیا پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی ایران در قهرمانی جهان هت تریک کرد و بعداز فتح سکوی نخست کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان دنیا، اینبار توسط آزادکاران جوان نیز رقبا را به زیر کشید و فاتح رقابت‌های جهانی شد.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
تیم آمریکا در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان سه فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد، در حالی که روس‌ها فقط در یک وزن فینالیست دارند.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت با آمریکا عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات جهانی ترکیه را به دست آورد.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز بار دیگر عنوان قهرمانی رقابت‌های پان آمریکن را از آن خود کرد.
انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد و چیدمان نفرات این تیم در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان ادامه دارد و بسیاری معتقدند تیم کشورمان پتانسیل قهرمانی را داشت.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی 2022 شب گذشته به تهران بازگشت.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 6 بر 4 در فینال جام جهانی کشتی آزاد مقابل آمریکای میزبان به عنوان نایب قهرمانی رسید.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب پیروزی برابر تیم منتخب جهان به دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا راه یافت و برای کسب قهرمانی، حریف میزبان شد.
تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بامداد فردا (دوشنبه) در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم می‌روند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری ۶ بر ۴ مقابل تیم منتخب جهان، حریف آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد شد.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 در بلگراد، در غیاب روس ها با قهرمانی آمریکا و نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با فاصله‌ای نسبتا معنادار با آمریکا، در رده دوم رقابت‌های جهانی قرار گرفت.
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با درخشش در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان و پیروزی برابر حریف آمریکایی به مدال طلا رسید.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
تقسیم مدال ۴ وزن کشتی آزاد جهان؛ سرود قهرمانی آمریکا
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابتهای امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ محمد نخودی با نتیجه برابر ۴ بر ۲ برابر جردن باروز از آمریکا مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.
یونس امامی در نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم برابر کایل دیک از آمریکا با نتیجه ۲ بر ۲ به دلیل داشتن اخطار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
تیم ملی کشتی آزاد روز حساسی را با داشتن 6 نماینده در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد پیش رو خواهد داشت.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با توجه به غیاب روس‌ها در رقابتهای جهانی امسال، تیم آمریکا را به اصلی ترین رقیب خود برای کسب جام قهرمانی می‌داند.
اتحادیه جهانی کشتی رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی آزاد را میان ایران و آمریکا دانست و به تلاش ایران برای کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی فرنگی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ