تصمیم بر واردات خودرو‌های کارکرده اگر با در نظر گرفتن سیاست تثبیت ارزی و تامین کسری در بازار خودرو و پاسخ به نیاز خودرویی بسیاری از مردم در دهک‌های مختلف باشد، اقدام بسیاری مثبتی خواهد بود و به کاهش قیمت‌ها کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی وارد میدان شهرآورد خواهد شد که یک محروم و مصدوم جدید برای این مسابقه دارد.
خامس رودریگز ماجراجویی هایش را در برزیل ادامه می دهد و این بازیکن احتمالا راهی سائوپائولو شود.
تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی توئیتر از پرنده به X ممکن است به یک چالش حقوقی تبدیل شود زیرا شرکت های فناوری از جمله متا و مایکروسافت حقوق معنوی مالکیت همین حرف الفبای لاتین را دارند.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
مهمترین چالش از ناحیه اسرائیل است که به دلایل متعددی سعی دارد اقدامات ایذایی علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد. این نوع اقدامات در سال‌های گذشته نیز در قالب خرابکاری وجود داشته. اما بار اصلی این چالش به دوش آمریکایی‌ها است. اگر اسرائیل اقدام ایذایی علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد، احتمال ایجاد یک جهش غیرقابل کنترل در برنامه هسته‌ای ایران وجود خواهد داشت.
طبق گزارشی جدید تولید هدست واقعیت ترکیبی اپل با چالش هایی روبرو است و احتمالا با قیمت ۳هزار دلاری عرضه می شود. همچنین همه کاربران نمی توانند به آن دسترسی یابند.
کمپانی چینی پس از آزمایش موفق موشک عمود فرود خود، از احتمال به‌کارگیری این تکنولوژی در راکت‌های آینده، از جمله Lijian-۳ خبر داد.
جو تاکوپینا، وکیل ترامپ جمعه گذشته اعلام کرد که احتمال وقوع معامله مشابهی در پرونده جنایی پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز «صفر» است. تاکوپینا درباره کیفرخواست جدید ترامپ به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت که او پیش از محاکمه هیچ توافقی نخواهد کرد: «این‌بار اتفاق نخواهد افتاد. هیچ جرمی رخ نداده است.» وکیل ترامپ همچنین می‌گوید که به محض علنی‌شدن کیفرخواست آن را برای به چالش کشیدن «هر موضوع احتمالی» موشکافی می‌کنند.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
«مردم ترکیه از زمان وقوع زلزله ویرانگر سال ۱۹۹۹ این کشور تا به امروز، مجموعا چیزی در حدود ۴.۶ میلیارد دلار را به عنوان مالیات زلزله پرداخت کرده اند تا این منابع مالی در زمینه مستحکم سازی خانه‌ها و مقابله با زلزله‌های احتمالی آتی هزینه شوند. حال اردوغان و دولت وی به ویژه پس از وقوع زلزله اخیر ترکیه که با کشته و مجروح شدن هزاران شهروند این کشور همراه شده با این پرسش اساسی رو به رو هستند که حقیقتا این منابعی مالی در طول بیش از دو دهه اخیر در چه حوزه‌هایی هزینه شده اند؟»
چامسکی شنبه در مصاحبه‌ای، وضعیت جهان و محیط زیست را به خاطر مسائل جنگ و افزایش خطر هسته‌ای مطلوب ندانست و گفت: افزایش احتمال خطر جنگ هسته‌ای و بی‌توجهی کشورها به چالش محیط زیست، جهان را به سمت پرتگاه سوق داده است.
اولین و شاید جدی‌ترین چالش بزرگ برای سیاست خارجی ایران در خاورمیانه ۲۰۲۳ مواجهه با سناریویی خطرناک تحت عنوان «امکان وقوع حمله نظامی به ایران» است. سناریویی که وقوع آن می‌تواند همچون زلزله‌ای ۱۰ ریشتری معادلات منطقه‌ای را دگرگون کند. سناریویی که حتی فکر کردن به آن نیز می‌تواند ترسناک باشد. چالشی که احتمال وقوع آن بسیار پایین، اما تامل در ابعاد آن برای استراتژیست‌های سیاست خارجی ایران بسیار دارای اهمیت خواهد بود
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه خبر داد که احتمالا در اوایل ماه آینده میلادی با همتای سوریه‌ای خود دیدار خواهد کرد.
پرسپولیس بعد از وقفه لیگ برتر همچنان با چالش مهاجم گلزن روبروست و این موضوع صدرنشینی سرخ‌پوشان را تحت شعاع قرار داده است.
می‌توان جلسه آینده هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را، جزو جلسات مهمی دانست که سرنوشت نیمکت تیم ملی را به چالش می‌کشد.
انتخابات میان دوره‌ای زمینه ساز رقابتی بزرگ میان ترامپ و دیسانتیس برای نامزدی جمهوری خواهان است و این احتمال را افزایش داده که برنده آن رقابت با رئیس جمهور فعلی دموکرات روبرو شود که تلاش کرده برای نامزدی و انتخاب مجدد از هرگونه چالش مخربی اجتناب ورزد.
یک ضرب المثل چینی می‌گوید: «زنجبیل کهنه‌تر تندتر است». در دوران ریاست جمهوری شی ترس از اخراج یا پاکسازی به احتمال زیاد مانع از طرح برخی از انتقادات از سیاست‌های فعلی او شد. با این وجود، بازنشستگی ممکن است تعدادی از اعضای سابق حزب را متقاعد سازد که چیزی برای از دست دادن ندارند و بهتر است که از شی انتقاد کنند.
قربان بردیف باتوجه به مصدومیت کاوه رضایی، چالش زیادی را برای انتخاب ترکیب تیمش دارد.
آذری جهرمی نوشت: برای حضور در شبکه فیلتر‌گریز نیازی به نصب آنتن‌های استارلینک در «همه» جا نیست، گوشی هر فرد احتمالا میکروبی‌تی‌اس یک شبکه فیلترگریز خواهد بود؛ بنابراین اصولا چالش هزینه یا ظرفیت در این میان جدی نیست.
نائب رییس فدراسیون فوتبال از احتمال ادامه همکاری وحید هاشمیان با تیم ملی در صورت تمایل كارلوس كی‌روش خبر داد.
در بخشی از گزارش این رسانه آمریکایی از وجود مشکلات به‌منظور اجرای توافق احتمالی برای احیای توافق هسته‌‌‌ای سال ۲۰۱۵ و زمان‌بربودن ورود نفت ایران به بازارهای جهانی تاکید شده است. بلومبرگ نوشت: «به گفته یک مقام اروپایی، حتی اگر واشنگتن و تهران با احیای این توافق موافقت کنند، اجرای آن همراه با چالش خواهد بود و این امر به آن معناست که بازگشت کامل ایران به بازارهای نفت ماه‌‌‌ها طول می‌‌‌کشد.»
«تجربه نشان می دهد که تا زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به نحوی موثر وارد میدان نشود و اعتبار خود را در پسِ یک توافق بسیج نکند و قرار ندهد، دستیابی به یک توافق تا حد زیادی بعید به نظر می رسد. چالش اصلی در مورد توافق احتمالی جدید میان ایران و غرب، میزان موثر بودن و دوام آن در عرصه میدانی است. در واقع شرکت های غربی به طور خاص نگرانی های زیادی در مورد کار با ایران دارند و می ترسند که در صورت همکاری با این کشور، از سوی واشینگتن مواخذه و مجازات شوند.»
در حال حاضر افزایش ملی گرایی و موضع قاطعانه و تهاجمی حکومت چین بدان معناست که ایالات متحده احتمالا باید زمان بیش تری را برای مدیریت رقابت ابرقدرت خود صرف کند. با این وجود، با خودداری از اهریمن سازی ایدئولوژیک، دوری جستن از تشبیهات گمراه کننده جنگ سرد و حفظ اتحاد‌های خود، آمریکا می‌تواند از پس این چالش برآید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ