دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدس- جانشین فرمانده انتظامی قدس از دستگیری سه عامل تخریب خودروهای شهروندان در شهرقدس در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: این افراد به ۹ خودرو خسارت وارد کردند.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در دو عملیات جداگانه در شهر تبریز خبرداد.
کرج-‬ سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری سه نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق ‏خرید و فروش غیرقانونی ارز خبر داد. ‏
تبریز- فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سه آدم ربا و آزادی دو فرد ربوده شده خبر داد.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی افراد اوباش پس از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهمان با هماهنگی مراجع قضایی به مقر انتظامی ارجاع و پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.
مأموران پلیس با صحبت کردن و استفاده از روش‌های روانشناسانه در آرام کردن متهمان در ابتدا این سه فرد را به آرامش دعوت کردند و بعد از دستگیری این افراد را برای بررسی ماجرا به کلانتری انتقال دادند.
فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان آتش زدن بنرهای فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی دهه فجر و تصاویر شهدا در این شهرستان دستگیر شدند
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سه عملیات ویژه در شهرهای میامی، شاهرود و سرخه خبر داد و گفت: طی این ماموریت‌ها پنج نفر دستگیر شدند.
پلیس ایتالیا از دستگیری تحت‌تعقیب‌ترین رئیس مافیای این کشور در یک بیمارستان خبر داد.
توضیحات سرهنگ ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سه باند سارق مسلح در پایتخت خبرداد.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.
سه تیم مرتبط با گروهک نفاق در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند.
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت: تا کنون سه مرحله شعار نویسی انجام شده که عوامل هر کدام کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه دستگیر شده‌اند.
معاون فرهنگی دانشگاه یزد گفت: سه نفری که بواسطه حضور در اغتشاشات دستگیر شده بودند، بلافاصله پس از احراز هویت آزاد شده‌اند که پس از نشر این شایعات با آن‌ها تماس تلفنی برقرار شد که یک نفر آن‌ها در خوابگاه و ۲ نفر در منزل بودند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: در جریان اغتشاشات سه روز اخیر، ۸۸ نفر در این استان دستگیر شده‌اند.
فرماندار همدان گفت: در سه تجمع غیرقانونی که صورت گرفت، ۲۵ نفر دستگیر شدند که ۲۰ نفر ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.
پایگاه خبری گرداب اعلام کرد با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین‌های کانال‌های نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ