توضیحات سرهنگ ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سه باند سارق مسلح در پایتخت خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.
شاهرود- رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان جزئیات دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق موادمخدر از طریق دریا و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس خبر داد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق مواد مخدر و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مسعود پرکاس خبر داد.
بندرعباس- فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری یکی از سرشبکه ها و سرباندهای قاچاق سوخت هرمزگان، توسط مرزبانان هرمزگان خبر داد.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سه مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
با بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد خودروی بنز چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی افراد اوباش پس از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهمان با هماهنگی مراجع قضایی به مقر انتظامی ارجاع و پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سه نفره سارقان مسلح در شهرستان شوش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی از آنان کشف شد.
مأموران پلیس با صحبت کردن و استفاده از روش‌های روانشناسانه در آرام کردن متهمان در ابتدا این سه فرد را به آرامش دعوت کردند و بعد از دستگیری این افراد را برای بررسی ماجرا به کلانتری انتقال دادند.
استاندار کرمان گفت: نظام اگر برخورد خشن و تند با دانشجویان نمی‌کند بر اساس ناتوانی نیست، بلکه به خاطر جایگاه دانشجو و نقش پیشران دانشجو است که او را از بقیه متفاوت می‌کند؛ دانشجویی که سه بار دستگیر شده است، صرفا بر اساس هیجان نیست بلکه اهداف مشخصی دارد و این دانشجو شاید در ظاهر دانشجو باشد، اما در حقیقت دیگر دانشجو نیست.
ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ کارآگاهان با کشف این سرنخ و انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که این سه خواهر جزو سارقان سابقه دار نیز بوده و در ادامه مخفیگاه آنها را در جنوب تهران شناسایی کردند. ماموران به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی راهب مخفیگاه متهمان شده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سه باند توزیع موادمخدر در استان گفت: ۱۲ نفر دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
با شروع تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول و دوستانش چند روز قبل در یک پارک با چند نفر بر سر قدرتنمایی و کری‌خوانی در اینستاگرام درگیر شده‌اند؛ بنابراین احتمال اینکه عاملان درگیری در پارک، همان مردان مسلح باشند تحقیقات ادامه یافت و همان روز مأموران موفق به دستگیری سه نفر از افرادی که داخل خودرو بودند، شدند.
رئیس پلیس پایتخت ضمن اعلام انهدام باند پولشویی با گردش مالی ۱۰۵ میلیارد تومان گفت: باند فروش اقلام سلامت محور در فضای مجازی با سه میلیون دنبال کننده شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.
پایگاه خبری گرداب اعلام کرد با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین‌های کانال‌های نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ