معاون فرهنگی دانشگاه یزد گفت: سه نفری که بواسطه حضور در اغتشاشات دستگیر شده بودند، بلافاصله پس از احراز هویت آزاد شده‌اند که پس از نشر این شایعات با آن‌ها تماس تلفنی برقرار شد که یک نفر آن‌ها در خوابگاه و ۲ نفر در منزل بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق زیباکلام، استاد سابق علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز درباره راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گفت: «متاسفانه مسئولانی مانند رئیس‌دولت، وزیر علوم، معاون اول رئیس‌دولت، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، سخنگوی این شورا، رئیس دانشگاه تهران و... در مورد آزاداندیشی، کرسی‌های آزاداندیشی، احترام به نظرات اساتید، آزادی بیان اساتید در بیان اظهارنظرات‌شان و... طوری صحبت می‌کنند که انگار در کشور دیگری زندگی می‌کنند.»
مریم جلالی معاون میراث فرهنگی از روستای گلستانک و کارگاه های سفال سازی و سرامیک و همچنین نمایشگاه هارمونیک بازدید کرد.
یزد- معاون میراث فرهنگی یزد علت حفره ایجاد شده در مسجد تاریخی امیرچقماق یزد را توضیح داد.
سرهنگ علی همه خانی به عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت منصوب شد.
ارومیه - معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ۵ درصد اعتبار دانشگاه ها باید در زمینه ‌فرهنگی هزینه شود.
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی و مدرسان رسمی دانشگاه ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی، مدرسان رسمی دانشگاه و ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب ۱۱ هزار مشاور به صورت منطقه‌ای و اطلس نیاز است و در دانشگاه فرهنگیان سهم بیشتری به بخش امور تربیتی و مشاوره داده شد.
سیستمی که با دانشگاه برخورد سلبی می‌کند، این پیام را به افکار عمومی صادر می‌کند که سرمایه اجتماعی و مطالبات مردم برایش اهمیتی ندارد. البته وزارت علوم با قرار دادن شخصی مانند دکتر کلانتری (جامعه‌شناس) در معاونت اجتماعی، نشان داده که حداقل در ظاهر این اهمیت را درک کرده است. امیدواریم غلبه مسائل سیاسی و منازعه بر سر قدرت، تاثیر سوء در دانشگاه‌ها نداشته باشد.
معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون وزیر علوم با ذکر اینکه فرهنگ جان‌مایه وجودی همه ماست گفت: همه پیش از اینکه مهندس و دکتر و معلم و یا متخصص در یک فنی باشیم، انسان هستیم، و این انسانیت است که باید در دانشگاه تبلور پیدا کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: گاهی بیش از دانشجویانی که مشکلی ندارند، برای همین دانشجویان معترض وقت می‌گذاریم. در مجامع رسمی هم این ایده را مطرح می‌کنم که از این دانشجویان مراقب و محافظت شود. به آن‌ها مشاوره داده شود و حمایت شوند و این موضوع واقعا برای ما مهم است. اگرچه این دانشجویان ممکن است خطا کرده باشند یا رفتاری نادرست کرده باشند و به نوعی آسیب زده باشند، اما نباید آن‌ها را رها کرد، چرا که فرزندان ما هستند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ماجرای دانشگاه شریف قصد داشتند حادثه کوی دانشگاه را بازسازی کنند اما نظام هوشیاری به خرج داد
همزمان با انتخاب حسن مسلمی نائینی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم انتصاب دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی صادر شد و بر اساس آن وی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.
رشت- معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به آزاد شدن جمع کثیری از دانشجویان بازداشتی حوادث اخیر گفت: رویکرد دولت این است مسائل دانشگاه توسط خود دانشگاه حل شود.
یکی از عوامل درگیری شب گذشته در تمرین تیم فوتبال مسجد سلیمان از سمت خود کنار گذاشته شد.
فحاشی معاون فرهنگی باشگاه به سرمربی نفت
ویدیویی از واکنش جالب معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی به هو شدن از سوی دانشجویان معترض را ببینید. / خبرگزاری دانشجو
اولین رویداد مسابقه ملی پارسونا با موضوع شخصیت‌پردازی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شریف برگزار می شود.
توافق‌نامه جوانی جمعیت ویژه زوج‌های دانشگاهی، بین بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به امضا رسید.
متهم: گرمای هوا و ترافیک مرا عصبی کرد
واکنش معاون فرهنگی وزیر ورزش به درگیری زشت پولادگر و دبیر
پیوستن مدیری خوش‌ذوق، کاردان و خوشنام به کمیسیون ملی یونسکو، بی‌گمان رشد و بالندگی این نهاد کهن‌سال و موثر را به ارمغان خواهد آورد. از خداوند متعال موفقیت‌های روزافزون‌تان را در انجام این مسئولیت مهم خواستارم
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود
قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ