رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت:موانع حقوقی پتروشیمی گلستان برطرف شده و به زودی با حضور رییس قوه قضاییه اتمام پیگیری‌های حقوقی و رفع موانع حقوقی به صورت رسمی اعلام می‌شود.
گرگان-رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای وصول مطالبات بانکی، یکی از بدهکاران کلان بانکی استان دستگیر شد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نماد پتروشیمی استان از امروز در بورس باز شد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیا دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
طبق گفته رئیس کل دادگستری گلستان، حکم قصاص قاتل شهید سراوانی صادر شد.
یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از معاونان خود ماموریت داد که نسبت به احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک اقدام کند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازداشت فردی خبر داده است که با ادعای حل و فصل پرونده بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر از افراد سکه می‌گرفت. وی افزود: این فرد که جوان ۲۸ ساله است با این ادعا که در مرجع قضایی و نیروی انتظامی نفوذ دارد و می‌تواند، جریان پرونده را به نفع افراد تغییر دهد، تقاضای سکه می‌کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار اطلاعات شخصی خبرنگاران این مجموعه،خطاب به دادسرای تهران دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار اطلاعات شخصی خبرنگاران این مجموعه،خطاب به دادسرای تهران دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان علت کما و مرگ نوجوان گرگانی را تصادف اعلام کرد.
رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: بررسی اولیه حاکی است این گلوله‌ها متعلق به نیرو‌های حافظ امنیت نیست.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه با رای دادگاه‌های گلستان، نزدیک به ۲۳ هکتار از جنگل‌های استان امسال به منابع طبیعی بازگردانده شد، افزود: رای خلع ید این زمین‌های جنگلی در ۷۱ فقره پرونده در دادگاه‌های استان در کلاله، مینودشت، گالیکش، آزادشهر، رامیان، علی آبادکتول، گرگان، مراوه تپه و بندرگز صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که جسد را دیده و به پلیس اطلاع داده بود، دستگیر و در حال حاضر تحت نظر هستند.
موسوی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.
آسیابی تاکید کرد: دشمن از برجسته کردن حوادث ایران به دنبال القای ناامنی در کشور است در حالی که ایران از کشورهای امن جهان و منطقه است.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: افراد باقی‌مانده در زندان کسانی هستند که اقدام به تخریب اموال عمومی و تمرد نسبت به ماموران انتظامی کرده یا هدایت اغتشاشات را به عهده داشتند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قضات ما با جدیت و آمادگی کامل پرونده‌های درگیری‌ها را رسیدگی و اقدام به صدور رأی می‌کنند و مسامحه و ساده‌انگاری در رسیدگی‌ها در مقابل عناصر اصلی و مؤثر جایز نیست.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: افرادی که نقش موثر در اغتشاشات نداشتند، کسانی که به اموال عمومی خسارت زدند و یا تجمعات را سازماندهی کردند، بر اساس این دستورالعمل، تفکیک و متناسب با آن برای دستگیرشدگان قرار قضایی صادر شد.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: کیفر خواست پرونده به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی این استان توسط افراد شرور و مسلح، صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از بازداشتگاه محل نگهداری اغتشاشگران از برخورد قاطعانه قانون با مخلان امنیت مردم خبر داد.
القاصی با بیان این‌که «دستگاه قضایی به وظیفه خود در قبال حادثه پیش‌آمده برای مرحومه امینی به فوریت ورود کرده و موضوع را با دقت مورد بررسی قرار داده است»، گفت: بنای ما آن است که در این مسئله هیچگونه اغماضی صورت نگیرد و هر کسی که تخلفی مرتکب شده است، در چهارچوب موازین قانونی به آن رسیدگی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ