تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در دو عملیات جداگانه در شهر تبریز خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری سه اراذل اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در زائر سرای سرخه مشغول عربده کشی بودند که با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان محل مناسبی برای اراذل و اوباش نیست.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان دیگر محل مناسبی برای اراذل و اوباش خطرناک نیست.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با عربده کشی و قدرت نمایی و قطع عضو شهروندی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر دستگیر شدند.
دماوند- با اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در سطح شرق استان تهران یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منطقه مهرآباد رودهن دستگیر شد.
جلفا- فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری شش اراذل و اوباش خبر داد.
اسلامشهر- رئیس پلیس اسلامشهر از دستگیری ۱۶۹ نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری ۴۲ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد و گفت: از این افراد ۴۵ تیغه سلاح سرد کشف شد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش این منطقه خبر داد و گفت: در بازدید از مخفیگاه این افراد سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳۹ فشنگ جنگی و ۵ خشاب کشف شد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش توسط مأموران کلانتری ۱۲ عباسی تبریز خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش توسط مأموران کلانتری ۱۲ عباسی تبریز خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۱۵ نفر اراذل و اوباش معروف در این استان خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه اسحله به همراه مقداری فشنگ خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه اسحله به همراه مقداری فشنگ خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از شناسایی و دستگیری عوامل درگیری و چاقو کشی در پارک ملت این شهرستان خبر داد و گفت: چهار نفر اتباع خارجه در این ماجرا دستگیر شدند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد درگیری و قمه کشی باعث ایجاد رعب وحشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در جنوب غرب تهران خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲۲ نفر اراذل و اوباش معروف استان توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، بیش‌از ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش در زاهدان دستگیر شدند.
در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از 100 نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند.
تعداد ۲۰ نفر از اراذل و اوباشی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد پس از درگیر شدن با کسبه تعدادی از کسبه را با شلیک گلوله زخمی کرده بودند دستگیر شدند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات از دستگیری ۴۶ نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت: پلیس ۵۴ قبضه سلاح گرم و سرد از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، کشف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ