سه تیم مرتبط با گروهک نفاق در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی خواهان جذب بازیکن جدید است که راضی به حفظ کاپیتان اول و دو بازیکن دارای قرارداد نیست.
همه مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که در سال‌های اخیر، نظامیان ایران، به خصوص نیرو‌های سپاه پاسداران نفتکش‌هایی را برای امتیازگیری از آمریکا و کشور‌های غربی توقیف کرده‌اند. از جمله جدیدترین موارد در این خصوص، توقیف نفتکش یونانی "نیووی" در تاریخ ۱۳ اردیبهشت بود. این نفت کش از دبی به سمت فجیره، بندر دیگری در امارات متحده عربی در حرکت بود که قایق‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نفتکش را به سمت آب‌های ایران هدایت و توقیف کردند.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه رصد ناو همیلتون حامل سه فرمانده ارشد نیروهای دریایی امریکا، انگلیس و فرانسه توسط پهپاد و شناورهای این نیرو را تایید کرد.
براثر انفجار در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه دامغان ۲ نفر از کارکنان این مرکز شهید و سه نفر مجروح شدند.
هوای بهاری و ابرهای سیاه لندن، همان قدر که توریست جذب می کند، این روزها هواداران سه تیم بزرگ شهر را فراری داده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای جدید سپاه سه برابر شناورهای آمریکایی سرعت دارند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
مجریان تلویزیون با لباس فرم سپاه در شبکه سه حضور یافتند./چندثانیه
فرمانده سپاه با بیان اینکه عملکرد پلیس در سه ماه گذشته مطلوب بوده است، گفت: با تمام وجود و ظرفیت در کنار فرمانده جدید انتظامی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.
فرمانده سپاه با بیان اینکه عملکرد پلیس در سه ماه گذشته مطلوب بوده است، گفت: با تمام وجود و ظرفیت در کنار فرمانده جدید انتظامی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
وزیر خارجه انگلیس چند روز قبل با اشاره به گذشت سه ماه از آغاز ناآرامی‌ها در ایران، اعلام کرد که لندن طی این مدت اقدام به تحریم بیش از ۴۰ مقام این کشور کرده است.
آدریانو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، در حالی که تنها سه هفته قبل ازدواج کرده بود از همسرش جدا شد.
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳ تیم تروریستی مرتبط با گروهک تروریستی منافقین را دستگیر کرد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: آخرین پرده از نمایش کشته سازی دشمن هم قرار بود در اهواز انجام شود البته خوشبختانه دو سه روز پیش تیمی که مجری این توطئه بود، دستگیر شدند.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در هر نبردی که به پیروزی هم منتهی می‌شود، بالاخره طرف پیروز میدان نیز خسارت و آسیب می‌بیند که در این فتنه تاکنون ۸۵۰ مجروح و سه شهید داده‌ایم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت: تا کنون سه مرحله شعار نویسی انجام شده که عوامل هر کدام کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه دستگیر شده‌اند.
سرهنگ ابراهیمی زاده آمار شهدا نیرو‌های سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته را سه نفر اعلام کرد و گفت: در این حادثه سرهنگ پاسدار سید حمید رضا هاشمی، محمد امین آذر شکر (نیروی خرید خدمت) و محمد امین عارفی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
امام خمینی فرمان تشكیل نیروهای سه گانه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پیشنهاد سرلشکر حاج محسن رضایی صادر كردند، زیرا 1364 هجری خورشیدی، بیشتر عملیات‏های جنگ به طور مشترك به وسیله ی ارتش و سپاه انجام می‏شد اما پس از مدتی، ضرورت جنگ ایجاب كرد تا سپاه به طور مستقل به اجرای عملیات بپردازد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن سه محور اصلی را دنبال می کند گفت: موضوع اول این است که به مردم القا کند بی جهت انقلاب کردید و نظام شاهنشاهی به سمت دروازه های تمدن پیش می رفت و همه مشکلات ناشی از انقلاب است که این گزاره به صورت مستمر در تولیدات رسانه‌ای دشمن وجود دارد.
از موضوعات مورد بحث در مذاکرات وین، مساله رفع تحریم‌ها و ابعاد آن است. از مهم‌ترین مسایل مورد بحث در مذاکرات از ابتدا تا کنون موضوع رفع تحریم‌های یک جانبه آمریکا به ویژه آن بخش از تحریم‌هایی است که تحت عناوین دیگری به جز هسته‌ای، انجام گرفته است و در عمل رفع تحریم‌ها در چارچوب برجام را بی اثر می‌کند. علاوه بر این، اقدام آمریکا در تحریم برخی نهاد‌های حاکمیتی همچون سپاه از دیگر چالش‎هایی است که مذاکرات را به چالش کشیده است.
پایگاه خبری گرداب اعلام کرد با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین‌های کانال‌های نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ