مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری ۱۰ میلیاردریالی در این استان خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت موسوم به کیو نت خبر داد.
سرهنگ معیریان با اشاره به کشف ادوات حفاری غیرمجاز و ۲ دستگاه موتور سیکلت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضای این باند خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضا این باند خبر داد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سرقت احشام در دامغان خبر داد و گفت: پنج عضو این باند دستگیر و به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.
یک باند سابقه دار سارقان منازل در تهران توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سه نفره سارقان مسلح در شهرستان شوش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی از آنان کشف شد.
سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به‌هویت (ع. خ.) به‌همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و دستگیر شد که طبق اعتراف متهمان ۴۰۰ دستگاه گوشی توسط مالخر تبعه خارجی به افغانستان منتقل شده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
محلات - فرمانده انتظامی محلات از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودروهای سنگین با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ