اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قرار شد در روزهای آتی هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی میدانی حمله تروریستی به شاهچراغ به شیراز اعزام شود.
سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانکها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا(۱۱ و ۱۲ مرداد) تعطیل خواهد بود. باتوجه به تعطیلی بورس برگزاری مجامع و عرضه اولیه فردا چه خواهند شد؟
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در روزهای آینده مذاکرات مختلفی را بین مقامات دو کشور ایران و سوریه در سطوح گوناگون خواهیم داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از حضور وزیر خارجه کشورش در نشست وزرای خارجه گروه- ۲۰ در دهلی نو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام و جزئیات طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ظرف روزهای آینده سرفصل‌های برنامه تحول کوتاه مدت اقتصاد کشور اعلام خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز از احضار سفیر ایران در برلین برای بار دوم در روزهای اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به انجام ۴۰ هزار ثبت سفارش برای واردات خودرو، از عرضه حدود ۱۷۰ هزار دستگاه خودروی تولید داخل طی روزهای پیش رو خبر داد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کانال‌های فردایی در روزهای تعطیل و ساعات شب، قیمت را بالا و پایین می کردند. همچنان که فعالان بازار ارزی می‌دانند، کانالی که در خارج از کشور است و آقایی که در استانبول آن را می‌گرداند، مشخص می‌کند ما در یک جنگ شناختی ویژه قرار داریم.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: نیم بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلودگی هوا برای اجرایی شدن نیاز به تأیید شورای شهر دارد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون چندین جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی برگزار شده و جلسه بعدی هم در روزهای آتی برگزار خواهد شد و دادگاه تصمیم قانونی را اتخاذ خواهد کرد.
سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به اینکه وجوه دریافتی از شهروندان برای رزرو طرح ترافیک در روزهای آلوده چه می‌شود، گفت: این وجوه در کیف پول شهروندی آن‌ها باقی خواهد ماند.
سخنگوی کرملین از رایزنی پوتین و همتای چینی وی در روزهای پایانی سال جاری میلادی خبر داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد روزهای آینده نشست شورای امنیت ملی این کشور برگزار می شود.
سخنگوی دولت گفت: استقبال کم‌نظیر هنرمندان و هنردوستان از این جشنواره، نویدبخش روزهای پررونق سینما است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدای رسای مردم ایران از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی همچنان این است «ما در زیر بار سختی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها قد خم نمی‌کنیم.»
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روزهای اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه یک خودروی آتش‌نشانی تهران به‌ طور کامل آتش زده شد و از بین رفت.
امیر خوراکیان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است در روزهای اخیر تهدیدات و حملات سایبری انجام گرفته اما با اتخاذ تدابیر لازم مجالی برای ایجاد اخلال در خدمت رسانی به مردم صورت نپذیرفته است.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: امروز و چند روز آینده ایران میزبان هیأت اقتصادی و تجاری بزرگی از فدراسیون روسیه خواهد بود.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تغییر دو مدیرعامل شرکت در شهرداری تهران گفت: طی روزهای آینده در حوزه مدیران عامل شرکت‌ها و شهرداران مناطق هم شاهد تغییراتی با همین رویکرد خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ