سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانکها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا(۱۱ و ۱۲ مرداد) تعطیل خواهد بود. باتوجه به تعطیلی بورس برگزاری مجامع و عرضه اولیه فردا چه خواهند شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
موضوع کمبود برق، گزاره مهم دیگری بود که دلیل این تعطیلات عنوان شد. این گزاره با توجه به اینکه اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های انرژی نبوده، جدی‌تر گسترش پیدا کرد. اما سخنگوی شرکت دولتی برق ایران، با تکذیب اینکه تعطیلی به دلیل کمبود برق بوده است، اعلام کرد: «نیروگاه‌های کشور ظرفیت کافی دارند.» ساعاتی پس از این تکذیبیه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم هم با انتشار پستی در توییتر نوشت: «باتوجه به گرمای بی‌سابقه، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی سراسری موافقت کرده است.»
باتوجه به اسکواد این فصل پرسپولیس، انتظار می‌رود وحید امیری در خط حمله بازی کند.
امروز مطالبی همچون فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟، باتوجه به تعطیلی بورس مجامع و عرضه اولیه فردا چه می شوند؟، افت نرخ دلار و رشد قیمت یورو در مرکز مبادله، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، هجوم حقیقی ها به این سه نماد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باتوجه به تعطیلی رسمی پایتخت، طرح ترافیک در تهران فردا ۱۱ مرداد اجرا نمی‌شود.
باتوجه به اینکه ملوان دیرتر از سایر تیمها پیش فصل خود را آغاز کرده، تمرینات بدنسازی آنها همچنان ادامه دارد.
باتوجه به میزبانی ترکیه از مسابقات نوجوانان جهان، اتحادیه جهانی بر این باور است که شاید این تیم بتواند برای مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دردسرساز شود.
باتوجه به همه شواهد بحث توافق پورتو، طارمی و میلان رو به اتمام است
باتوجه به بارش‌های رگباری، اطراف سنگ‌ها سست شده و احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی متصور است.
باتوجه به اینکه وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نامشخص است، سرمربی ایران به سه بازیکن آماده باش داده است.
باتوجه به مصدومیت کامران قاسم‌پور به نظر می‌رسد او مسابقات جهانی را از دست داده است. با این حال امروز پزشک معالجه‌اش نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.
باتوجه به آغاز فصل گرما وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه‌ای برای صنایع تنظیم کردند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق صنایع از بروز خاموشی‌های در بخش خانگی جلوگیری کند. عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، نیز در همین زمینه به تابناک گفت: فولاد مبارکه برای تامین برق خود نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی را وارد مدار کرده است تا از این طریق به تامین برق کشور کمک کند.
باتوجه به اظهارات این مقام مسئول و همچنین باتوجه به اینکه در اصلاحیه اخیر ساعت کاری روزانه بیشتر از ۸ ساعت در روز تعیین شده تا جبران تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه را داشته باشد، پنج‌شنبه‌ها ادارات به غیر از دستگاه‌های خدماتی مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و غیره تعطیل است.
باتوجه به تغییرات در اعطای سهمیه مسابقات آسیایی، احتمال دارد جام حذفی نیز جایگاه و اعتبار فعلی خود را از دست بدهد.
باتوجه به دریافت مجوز حرفه‌ای تراکتور و عدم اعطای لایسنس به باشگاه هوادار، حالا سرخپوشان تبریزی به صورت قطعی در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.
باتوجه به مصدومیت میثم صالحی احتمال دارد جواد معنوی نژاد به تیم ملی باز گردد.
باتوجه به اینکه یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم بعد از رقابت‌های جام جهانی، از شرکت در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی معاف شد، حالا این پرسش وجود دارد که ملی‌پوش این وزن چطور از جام تختی انتخاب می‌شود.
باتوجه به حذف تراکتور از جام حذفی، این تیم با پایان لیگ برتر وارد نقل و انتقالات خواهد شد.
محمد سلطانی‌‌مهر می‌گوید بازیکنان ذوب آهن با انگیزه بالایی وارد پنج دیدار باقی‌مانده لیگ برتر خواهند شد تا با جایگاه بهتری فصل را به پایان برسانند.
رشیدی در واکنش به اظهاراتی در خصوص مقایسه کشور‌ها برای تعطیلی مدارس با شاخص‌های متفاوت نسبت به ایران گفت: مقایسه کشور‌ها کار درستی نیست و هر کشوری مبنای خود را دارد. وزارت بهداشت باید مشخص کند چه شرایطی برای کودکان مضر است؟ ما باید باتوجه به شرایط و سیستم درمانی موجود، شاخص‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با آن را تعیین کنیم.
حق شناس گفت: قوانین می‌گوید دستمزد کارکنان دولت باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند، اما وقتی کمتر از این نرخ افزایش دارد، مفهومش این است که قدرت خرید کارکنان دولت در سال آینده نه تنها جبران نمی‌شود، بلکه حدود ۵۰ درصد هم کاهش پیدا می‌کند. بنابراین وقتی نه تنها افزایش حقوقی درکار نیست و حدود ۵۰ درصد هم کاهش دارد، اثر غیرمستقیمش این است که بخشی از کارکنان دولت زیر خط فقر می‌روند.
اواخر هفته گذشته برخی از پاساژهای الکترونیکی ماننده چهارسو و علاالدین برای چند ساعت تعطیل کردند وامروز باتوجه به فراخوان داده شده به بازاری‌ها این برخی از مغازه دارهای بازار تعطیلی کردند.
عباس‌زاده مشکینی با بیان این‌که به اعتقاد من باتوجه به تجربیات سال ۸۸ و تجربه چند سال اخیر، در این دوره مسائل کم‌هزینه‌تر مدیریت می‌شود، اظهار داشت: مهم این است که مسائل خوب ریشه‌یابی شود و ما ریشه‌های اصلی را پیدا کنیم، معتقدم نباید اینطور باشد که با معلول برخورد نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ