سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به اینکه وجوه دریافتی از شهروندان برای رزرو طرح ترافیک در روزهای آلوده چه می‌شود، گفت: این وجوه در کیف پول شهروندی آن‌ها باقی خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
سخنگوی جبهه اصلاحات و دبیرکل جبهه ایثارگران تاکید کرد: مادامی که به مردم برنگردیم، حقوق مردم را محترم نشماریم و مردم را برای تعیین سرنوشت خودشان مشارکت ندهیم، چیزی به نام جمهوری وجود ندارد و در انتخاباتی که حق انتخاب شدن را از افراد سلب کند، حق انتخاب کردن معنا ندارد.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
در گزارش پیش رو به روایت فراز و نشیب طرح تناسبی شدن انتخابات پرداخته‌ایم که با وجود تایید شورای نگهبان ۲ بار از جانب هیات عالی نظارت مجمع تشخیص رد شد تا با اصرار نمایندگان این بار از هیات عالی نظارت خارج شده و به صحن مجمع برود.
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
مهدی قائدی با وجود درخشش فوق‌تصور در ترکیب استقلال طی سال‌های اخیر هیچ جامی نگرفته و از این لحاظ یکی از ناکامان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
فاصله بابلسر تا قائمشهر نزدیک به یک ساعت است اما هتل مناسبی در این شهر برای اقامت پرسپولیس وجود ندارد‌ و کاروان سرخپوشان مجبور به اسکان در هتلی با فاصله زیاد در بابلسر شدند.
در قسمت جلوی این هواپیما برآمدگی‌هایی به شکل بال وجود داشت که canard نامیده شده و نسبت به دوره خود جلوتر بودند. اتحاد جماهیر شوروی به Tu-۱۴۴ افتخار کرده و مردم شوروی مطمئن بودند که هواپیمای آن‌ها بهتر از کنکورد است و البته بسیار زیبا هم بود.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیشنهاد جالبی به فدراسیون فوتبال داده است. اینکه دستیار خارجی اش هدایت تیم امید را برعهده بگیرد تا بین کادر فنی تیم ملی و تیم امید هماهنگی های لازم وجود داشته باشد. نکته ای که فدراسیون فوتبال هم روی آن تاکید دارد.
درگیری‌ها در سودان در پایان دومین هفته خود همچنان با وجود برقراری آتش‌بس‌های شکننده ادامه دارد، اما سوال اساسی این است که سرنوشت این اوضاع تنش‌آمیز به کجا خواهد رسید.
"دربی خودش یک جام است" این قانون نا نوشته ای است که از اولین شهرآورد پایتخت وجود داشته تا دربی شماره ۱۰۰ .
بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهایی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد.
بالن اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم وافتاد در باغ سپهسالار مرحوم، مردم هم رفتند، ما بودیم در بالای شمس‌العماره، سیاچی، امین السلطنه، عضد الملک، ادیب الملک، فرخ خان، باشی، وجیه و ... بودند. بعد بالن سفید بزرگ برش فرنگی باد شد، باز همه مردم دوباره جمع شدند در بام‌ها و غیره، این دفعه بالن بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود، دو هزار ذرع هم بلکه بیشتر هوا رفت.
اینکه سرنوشت سد‌های ترکیه و سوریه چه خواهد شد، هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به سوابق قبلی کشور‌ها در کنترل سد‌های آسیب‌دیده به نظر می‌رسد امکان حفظ و نگهداری آن‌ها وجود داشته باشد تا از بروز فاجعه‌ای دیگر جلوگیری شود، اما باید گفت که شکستن سد هم تا حدودی شبیه به زلزله غیر قابل پیش‌بینی است و برای مشاهده سرنوشت این سد‌ها باید منتظر بمانیم.
با وجود گذشت چند روز از شروع ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون بوکس، فعلا هیچ فردی پا پیش نگذاشته است.
وزیر جهاد کشاورزی گفته است اگر میزان تقاضای محصولی بیش از عرضه باشد قاعدتا شاهد تفاوت قیمت از در کارخانه تا بازار خواهیم بود که هم اکنون این مسئله برای تراکتور وجود دارد.
علی مطهری گفت: غیر از فشار‌های اقتصادی، احساس عدم مشارکت در مسائل حیاتی کشور و سرنوشت خود نیز در اعتراضات اخیر مؤثر بوده است. تا قبل از انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امید به انتخابات آزاد وجود داشت، ولی بعد از آن این امید از بین رفت. مردم احساس کردند نمی‌توانند تغییر و تحولی ایجاد کنند؛ به ویژه مشارکت پایین ۴۸ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰ به فال نیک گرفته و مطلوب تلقی شد در حالی که با احتساب آرای باطله حدود ۶ میلیون رأی، مشارکت ۴۲ درصدی خیلی برای جمهوری اسلامی و نظامی که گاهی تا ۸۵ درصد در انتخابات‌اش شرکت می‌کردند بد بود، خصوصا که به نظر می‌رسد این رفتار تبدیل به یک رویه شده است.
آرژانتین با وجود شکست برابر عربستان می‌تواند مانند اسپانیا در جام جهانی آفریقای جنوبی دست به کاری بزرگ بزند.
جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که مدیریت این باشگاه نیز به سرنوشت همتای خود در استقلال دچار شود.
بایدن ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای برای حکمرانی با مشکل مواجه شود و سرنوشت ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ میلادی هم چنان به صورت یک راز بی‌پاسخ باقی مانده است. با این وجود، با شتاب گرفتن مارپیچ مرگ سیاسی ترامپ میراث ریاست جمهوری بایدن تقریبا تکمیل شده است.
با ادعای مسئولان هیئت‌رئیسه، امکاناتی برای شهره موسوی در اوین فراهم شده تا او از طریق اسکایپ بتواند در جلسات حضور داشته باشد. این یکی هم همان‌طو‌رکه پیش‌تر عنوان شده، یکی از آن اتفاقاتی است که فقط به افراد خاص در ایران اطلاق می‌شود. اینکه شهره موسوی با وجود مطرح‌شدن نامش در فساد‌های مالی احتمالی مرتبط با رمزارز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد، موضوع بحث‌برانگیزی است، ولی اینکه او چه نفعی از بقا در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران می‌برد، از آن دست پرسش‌هایی است که چندان پاسخی برایش پیدا نمی‌شود.
حسن بهشتی‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه از شواهد و قرائن اینطور بر می‌آید که دو طرف به توافق نزدیک شده‌اند، اظهار داشت: به نوعی می‌توان گفت، توافق از هر زمان دیگری در دسترس‌تر است و دو طرف می‌توانند با توجه به شرایطی که وجود دارد، به یک زبان مشترک برسند، اما آن چیزی که الان ابهام‌زا است، تاکید طرفین بر روی استراتژی توافق بر روی همه چیز است، گویی اگر بر سر یک موضوع توافق صورت نگیرد، نتیجه هیچ خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ