کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: امروز و چند روز آینده ایران میزبان هیأت اقتصادی و تجاری بزرگی از فدراسیون روسیه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوچ دسته جمعی ستاره‌های فوتسال به سمت فوتبال، خبر از روزهای نه چندان درخشان برای آینده فوتسال زنان می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در روزهای آینده مذاکرات مختلفی را بین مقامات دو کشور ایران و سوریه در سطوح گوناگون خواهیم داشت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
از جمع 16 تیم لیگ برتری برخی کار خود را برای فصل جدید شروع کردند و طی روزهای آینده تیم‌های باقیمانده نیز رسما استارت می‌زنند.
رئیس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست از مذاکره ایران با افغانستان بر سر موضوع حق آبه هیرمند با سفر سلاجقه طی روزهای آینده به افغانستان خبر داد.
روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲ و ۳ اردیبهشت) تعطیل می باشد و به همین منظور بورس کالای ایران با توجه به این تعطیلی ها نحوه عرضه محصول‌ها در هفته منتهی به ۶ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
بورس کالای ایران با توجه به تعطیلات روزهای شنبه در سه هفته آینده، نحوه عرضه کالاها و محصول‌ها در هفته های منتهی به ۱۹ و ۲۶ بهمن و ۳ اسفند را ابلاغ کرد.
با توجه به اینکه انتظار می‌رود در روزهای آینده، سپاه در لیست تروریستی اتحادیه اروپا نیز قرار بگیرد، روابط تهران و بروکسل تیره و تارتر از ماه‌‌‌‌های قبل خواهد شد و علاوه بر تاثیر چنین اقداماتی بر روابط دوجانبه، وضعیت برجام نیز مبهم‌‌‌‌تر از قبل می‌شود.
اعضای تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای آینده تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان قطری و زیر نظر سرمربی سوئدی آنها برگزار خواهند کرد.
اعضای تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای آینده تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان قطری و زیر نظر سرمربی سوئدی آنها برگزار خواهند کرد.
با رسیدن محموله خودروهای خارجی به بندرلنگه و احتمال عرضه طی روزهای آینده، بالاخره بعد از حدود ۴ سال پای خودروهای خارجی به بازار انحصاری ایران باز شد.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
تیم ملی زنان ایران طی دو دیدار تدارکاتی روزهای شنبه و سه شنبه هفته آینده به مصاف بلاروس خواهد رفت.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در این خصوص بین آقای اسلامی و گروسی اتفاق نظر وجود دارد و امیدواریم که آژانس با نگاه فنی و بر اساس آنچه که در روزهای اخیر توافق کردیم نسبت به حل و فصل برخی اتهامات که از طرف آژانس مطرح شده است، از مسیر همکاری‌های فنی اقدام کند.
وزیر امور خارجه گفت: در خصوص شروع گفتگوها و تقویت همکاری‌ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی، طی روزهای آینده هیئتی از تهران به وین اعزام خواهد شد.
بابک زرین آهنگساز و رضا یزدانی خواننده در آستانه فرارسیدن جام‌جهانی فوتبال قطر تک آهنگ «ایران صدای نفسامه» را طی روزهای آینده پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس طی روزهای آینده میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری وحدت اقوام می‌شود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با هماهنگی و همکاری خوبی که با وزرات امورخارجه انجام شده است در روزهای آینده خبرهای خوبی از آزادسازی منابع ارزی ایران اعلام می شود.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در روزهای ملتهب پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در تلاش است تیم ملی را با آرامش به جام جهانی برساند.
در راستای تسهیل ترانزیت و توسعه کریدور شمال-جنوب طی روزهای آینده اولین پروژه بین المللی حمل و نقل مرکب تحت رویه تیر الکترونیک بین گمرکات ایران و هند عملیاتی خواهد شد.
رئیس جمهور فرانسه امروز اعلام کرد: امیدواریم در روزهای آینده به توافق با ایران دست یابیم.
رئیس جمهور فرانسه امروز اعلام کرد: امیدواریم در روزهای آینده به توافق با ایران دست یابیم.
وزارت خارجه امارات اعلام کرد که سفیر این کشور در ایران طی روزهای آینده مأموریت خود را در تهران شروع خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ