اورلین شوامنی، در نشست خبری بازی با الهلال، فاش کرد که در بازی قبلی مقابل الاهلی مورد توهین و فحاشی بازیکنان حریف قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تازه وارد الهلال اولین تمرین خود زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشت.
بعد از نزدیک به ۱۰ بار هتک حرمت قرآن از سوی افراط‌گرایان اروپایی در بازه زمانی شش ماهه، زمان آن رسیده که جهان علیه تندروها و حامیان اصلی آن که عمدتاً نظام‌های سیاسی‌اند، متحد شود.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
خطیب نماز عید قربان گفت: به آمریکا و اروپا می‌گویم، همه مخالفینی که شما درست می‌کنید، سرنوشت محتوم همه آن‌ها شکست است. ما خبرهای پشت صحنه داریم که مخالفین دیگری هم به‌جای منافقین توسط آمریکا و اروپا در حال ایجاد شدن هستند. به آن‌ها می‌گویم پیشاپیش بدانید که بدون هیچ تردیدی این‌ها نیز شکست خورده‌اند.
رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: هر نظام سیاسی در هرکجای عالم هنگامی که یک طیف و یک جناح سیاسی بتواند ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصد مردم را پشت سر حکومت بیاورد، از آن جریان و طیف حمایت می‌کنند. حتی حمایت مالی و قانونی می‌کنند تا فعالیت کند، ولی ما با دست خودمان طیف‌هایی که ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رأی می‌آوردند و آرای ۲۰ میلیونی و ۱۸ و ۱۹ میلیونی می‌آوردند همه را حذف کردیم و در حال حاضر چه کسانی به عنوان دایره خودی مانده‌اند؟
اردوغان با بیان اینکه پیروز انتخابات ترکیه، دموکراسی و همه اقشار مردم این کشور هستند، گفت: «ما اختلافات سیاسی را پشت سر می‌گذاریم و خواهان اتحاد و همبستگی هستیم. ۸۵ میلیون ترکیه‌ای امروز برنده شدند و تنها بازنده سازمان‌های تروریستی هستند».
اورانگوتان باغ وحش کنتاکی آمریکا برای که مشتاق دیدن نوزاد سه ماهه از پشت شیشه بود با اشاره از مادر نوزاد خواست تا صورتش را ببیند.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
مرتضی منصور، رئیس باشگاه الزمالک پس از تحمل یک ماه حبس در میان استقبال گرم اعضای این باشگاه و کارمندان وارد دفتر مرکزی باشگاه شد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران در سال ۱۴۰۱ روزهای سختی را پشت سر گذاشت، گفت: این سختی‌ها در شش ماهه دوم سال تبدیل به مدرسه درس‌ها و عبرت‌ها و دانشگاه حکمت‌ها و بصیرت‌ها برای ملت شد.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
رئیس‌جمهوری روسیه روز سه‌شنبه در نشست قضات داوری، نظامی و دادگاه‌های صلاحیت مشترک گفت: ما تحت فشار دائمی ناشی از خارج از کشور زندگی می‌کنیم؛ منظور من همه این تحریم‌های بی‌پایان است. همانطور که همه می‌بینیم، ما با خونسردی از تمام این تحریم‌ها عبور می‌کنیم.
باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه بلند بالایی، به صحبت های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بین‌المللی رقم خورد.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار می‌گوید سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را در مدت اخیر پشت سر گذاشته است.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار می‌گوید سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را در مدت اخیر پشت سر گذاشته است.
آنتونی فائوچی: "نیمکره جنوبی فصل آنفولانزای بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. این فصل در آنجا زودتر آغاز شد. آنفولانزا همان طور که همه ما در طول سالیان متمادی تجربه کرده‌ایم می‌تواند یک بیماری جدی باشد به خصوص زمانی که فصل بدی داشته باشید".
هافبک استقلال مدعی است علیرغم انتقاداتی که هواداران به شیوه بازی این تیم برابر پیکان داشتند، آنها یک نمایش موفق را برابر حریف پشت سر گذاشتند.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد ما همه شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و اثری از دشمن در لبنان و منطقه باقی نخواهیم گذاشت.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با وجود اینکه وزنه‌برداران یک ماه در اردو نبودند و دوران آماده سازی خوبی را پشت سر نگذاشتند اما بدون آسیب دیدگی توانستند بجنگند و عملکرد راضی کننده بوده است.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: وزارت نیرو ۷ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز درخصوص سیل را شناسایی کرده است که سرعت اصلاح این نقاط بسیار پایین است.
بازار سرمایه در یک ماه گذشته شاهد خروج پول بوده است، اما در همین وضعیت نیز عوامل موثر فراوانی وجود دارد تا بازار رشد کند.
در فروردین ۹۷ بعد از تلاطم‌های ارزی، دولت دوازدهم به هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی و حمایت از مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر در مقابل فشار‌های اقتصادی برای ۲۵ کالای اساسی دلار ۴۲۰۰ تومانی وضع کرد. سرانجام بعد از گذشت ۳ سال ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد. حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی چه تاثیری بر بورس دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ