کارآگاهان در تحقیقات اولیه از همسر و پسر بزرگ قربانی شلیک مرگ دریافتند که پدر خانواده هنگام خروج از باغ خانوادگی که همراه پسر بزرگش بوده است، هدف شلیک ۲ مرد ناشناس که ترک موتورسیکلت نشسته بودند قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تحقیقات مأموران پی بردند که مقتول در کار خرید و فروش روغن سوخته خودرو بوده و با کسی دشمنی و اختلافی نداشته است، اما چند سال قبل با زنی ۳۸ ساله به نام فریبا ازدواج کرده است و از او دو فرزند دارد. در بررسی‌های بعدی معلوم شد فریبا قبل از ناصر یک‌بار ازدواج کرده بوده و از همسر اولش پسر ۱۹ ساله‌ای به نام شهرام دارد.
سروش با تهدید اسلحه امضا‌هایی از دکتر و همسرش گرفت تا از طریق آن بتواند نقل و انتقالات اموال را انجام دهد و سپس با شلیک اسلحه این زوج را از پای درآورد. او فکر همه جای ماجرا را کرده بود و یک پدر و پسر را هم اجیر کرده بود تا جسد را دفن کنند که آن‌ها اجساد را با خودروی سانتافه دکتر به بیابان‌های اطراف شهریار منتقل کرده و در آنجا دفن کردند.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد، مرد جوان که افسردگی داشته بخاطر مشکلات شخصی با سلاح کلت کمری به سرش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی،‌ تیم جنایی ماموریت یافتند تا درباره انگیزه دقیق خودکشی متوفی تحقیق کنند.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
به دنبال وقوع این حادثه که با تیراندازی همراه بوده است خیلی زود گشت پلیس در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین پدر و پسری حدوداً ۶۰ و ۳۴ ساله روبه‌رو شدند که بر اثر شلیک گلوله غرق در خون بودند.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه
ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که پسر خانواده پس از حمله گرگ به گله گوسفندان، با یک قبضه اسلحه کلاشینکف این حیوان را مورد هدف گرفته، اما گلوله اشتباهی به پدرش اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است.
شاهدان ماجرا در این تحقیقات ادعا کردند صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده‌اند بلافاصله پدر خانواده را دیده‌اند که از خانه بیرون آمده و نزد آن‌ها ادعا کرده است همسر و دو پسر ۹ساله و۱۷ساله را کشته و محل جنایت را ترک کرده است.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
شلیک مرگبار مرد ناشناس به پسر ۱۹ ساله/ قتل مادر پیر با چرخ خیاطی/ نامزد بنزینی!/ پدر، قربانی شکست عشقی پسر/ دسیسه‌های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!/ اعترافات مرد کارخانه دار به قتل همسر باردار و برادرش/ جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد/ قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
شلیک مرگبار مرد ناشناس به پسر ۱۹ ساله
ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم/دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد/برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم/تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود/متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از درگیری خیابانی با عده‌ای دیگر و شلیک به وسیله کلت کمری، مرگ دردناک پسر بچه‌ای سه ساله را رقم زده بود.
بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و دستگیری کاوه را صادر کرد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در شاخه‌ای از تحقیقات به سراغ کاوه رفتند، اما مشخص شد پسر جوان پس از جنایت به ترکیه متواری شده است.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
مرد جوان گفت: بعد به خانه‌ام برگشتم به پدرم گفتم در ماشین بنشین تا من به خانه بروم و کارت ماشینم را که جا گذاشته بودم، بردارم. اما چند دقیقه بعد وقتی برگشتم ناباورانه با صحنه وحشتناکی مواجه شدم. پدرم غرق در خون روی صندلی افتاده بود و من هم بلافاصله با پلیس تماس گرفتم. وقتی مأموران کلانتری شهرزیبا به محل جنایت رفتند مشخص شد علاوه بر شلیک گلوله گردن مرد میانسال هم با چاقو بریده شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ غرق شدن پسر ۱۰ ساله در گالیکش/ رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید/ پایان گروگانگیری مسلحانه در کرمانشاه/ مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!/ کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار/ پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید/ قاتل نقابدار پای پیاده فرار کرد/ زورگیر محله مجیدیه دستگیر شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ ۳ جوان در چاه/ پیرمرد در چنگ دختر و پسر معتاد!/ طلاق به خاطر توقعاتی که نادیده گرفته شد/ همراهان بیمار بینی تکنیسین اورژانس را شکستند/ کلاهبرداری میلیاردی با وعده افزایش زود هنگام سرمایه/ شلیک به وکیل دادگستری مقابل چشم همسر و فرزند/ ماجرای مرموز پسر عینکی!/ اجاره ساعتی خانه‌های مبله برای سرقت
ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد در حالی که محمود‌رضا جعفرآقایی ۳۳ ساله وکیل دادگستری با همسر و پسر ۵ ساله‌اش مقابل منزلش در شاهرود ایستاده بود از سوی فردی ناشناس با شلیک گلوله مجروح شد و وقتی او را به بیمارستان منتقل کردند پس از ۴ ساعت در بیمارستان جان باخت.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.
وزارت صمت برای مدیریت بازار کالاهای پایه مصوبه ۱۰ گانه ای را در دستوکار قرار داده که در بند ۳ نسبت به عرضه تلفیقی پتروشیمی ها با الگوی بورس کالا موافقت شده است.
۳ استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ