سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: انگلیس و اوکراین عاملان توقف توافق غلات هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت انگلیس افراد و نهادهایی در ایران و ۶ کشور دیگر را با ادعای کمک به روسیه در جنگ اوکراین، تحریم کرد.
دبیر شورای امنیت روسیه با تأکید بر اینکه آمریکا و انگلیس در صف نخست علاقه‌مندان به تداوم درگیری در اوکراین هستند، از مانع‌تراشی آمریکا در مسیر صلح اوکراین و روسیه خبر داد.
وزیر دفاع انگلیس می‌گوید که جنگ بین روسیه و اوکراین احتمالا تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت و فروپاشی روسیه حتی در یک لحظه جادویی هم رخ نمی‌دهد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
نخست وزیر انگلیس ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین که بار‌ها از سوی مقامات کشورمان رد شده است مدعی شد که غرب باید از اوکراین دربرابر حملات هوایی روسیه و پهپاد‌های ایرانی حفاظت کند.
سفیر روسیه در انگلیس از برنامه ریزی لندن برای مصادره اموال و دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین خبر داد.
سفیر روسیه در لندن می گوید انگلیس به بهانه جنگ در اوکراین، ساختار روابط میان دو کشور را از بین برده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که برخی کشورهای اروپایی به تدریج مداخله خود در جنگ اوکراین را آشکار می کنند.
نخست وزیر اسبق انگلیس جزئیات تماس تلفنی عجیب خود با رئیس جمهور روسیه اندکی پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین را برملا کرد!
رئیس جمهور اوکراین از گفتگو با نخست وزیر انگلیس در جهت افزایش همکاری های نظامی میان دو کشور خبر داد.
نخست وزیر انگلیس امروز برای مذاکره میان روسیه و اوکراین شرط تعیین کرد.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
انگلیس می گوید که روسیه احتمالاً کلاهک های هسته ای را از موشک ها حذف و آن ها را به سمت اوکراین شلیک می کند.
مقام ارشد امنیتی دولت روسیه اعلام کرد سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس در حال جذب و استخدام عناصر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی هستند تا آنها را برای کمک به کی‌یف، به اوکراین منتقل کنند.
وزیر دفاع انگلیس در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود از آمادگی لندن برای کمک به روسیه و اوکراین جهت دستیابی به آتش بس خبر داد.
شرکت‌های کشور‌های اتحادیه اروپا و همچنین نروژ، اوکراین و انگلیس دیگر نمی‌توانند کالا‌ها را از طریق خاک روسیه حمل کنند.
در حال حاضر همه‌پرسی الحاق چهار منطقه شامل دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در منطقه شرقی دونباس و همچنین زاپروژیا و خرسون در جریان است و امروز پایان خواهد یافت. اوکراین و کشور‌های غربی همه‌پرسی‌ها را ساختگی خوانده و مدعی هستند نتایج آن از قبل تعیین شده و آن را به رسمیت نخواهند شناخت.
لیز تراس اوایل روز دوشنبه به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس معرفی شد. گفته می‌شود تراس موضعی تند در قبال روسیه دارد و بارها خواستار کمک نظامی بیشتر به اوکراین شده است.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ