یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از منابعی گزارش داد که دادستانی واشنگتن با احضار وکلای ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از طرح دعاوی جدید علیه وی خبر دادند.
سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
رسانه سعودی اسپورت در ترکیب احتمالی الهلال برای فصل بعد، نام مهدی طارمی را در خط حمله قرار داد.
بررسی‌های دولت، حتی پیش از طرح ادعا از سوی آن نماینده انجام و نتایج نیز به نهاد‌های نظارتی اعلام شد. این امر نشان می‌دهد که دولت، فارغ از فراز و فرود‌های سیاسی و جنجال‌های جناحی، بر مبارزه با فساد و رانت اهتمام ویژه دارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست از کنار ادعا‌ها یا مواردی از این دست بگذرد.
نخستین پرسشی که بعد از انتشار خبر حملۀ پهپادی به کاخ کرملین قابل طرح است، این است که آیا واقعاً اوکراین تلاش کرده است با حذف فیزیکی پوتین، جهت‌گیری سیاسی روسیه را تغییر دهد و بدین‌وسیله تمهیدی برای پایان اشغال بخشی از خاک خود توسط ارتش روسیه فراهم آورد؟
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
ژنرال ارشد آمریکایی با طرح ادعایی خصمانه از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر «کالوگا» در جنوب غرب مسکو خبر داد.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.
وی ادامه داد: در سال ۹۴ بر اساس سند به دست آمده، طرح حمله به حرم‌های مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاهچراغ (ع) و چند مسجد اهل سنت با هدف ایجاد ناامنی و ایجاد اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی طراحی شده بود که با توجه به قدرت و توان مجموعه اطلاعات کشور این حملات خنثی شد.
در موضوع خصوصی‌سازی نیز، از دولت سازندگی (مرحوم هاشمی) گرفته تا دولت‌های خاتمی و روحانی، طیف مذکور، عملکرد بسیار فاجعه‌باری داشته‌اند. اما شرم‌آور این است که آن‌ها عملکرد سیاه خود را دستاویزی برای جنجال علیه تصمیم سه قوه (طرح مولدسازی) قرار داده‌اند و براساس تجربه بد و منفی خود در گذشته، علیه ما، آینده دولت و دو قوه دیگر، بدگویی می‌کنند.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
رضازاده درباره طرح سناریو‌هایی مبنی بر این‌که این حادثه برای کشته شدن مهدی هاشمی طراحی شده بود؟ گفت: آقای هاشمی در همان سلولی زندانی بود که در آن حمله شروع شده و آتش سوزی صورت گرفت.
حشد شعبی با صدور بیانیه ای از خنثی سازی طرح حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی و نیروهای امنیتی در جنوب شهر سامراء در استان صلاح الدین عراق خبر داد.
منابع فلسطینی امروز اعلام کردند که رژیم صهیونیستی درصدد ساخت ۱۲۵۰ واحد مسکونی جدید در بیت لحم است.
وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
گروه صنعتی ایران خودرو با تسریع در روند تامین قطعات، موفق به افزایش ۴۷ درصدی تولید خودروی کامل و بدون کسری قطعه و افزایش ۴۲ درصدی در صدور سند خودروها از ابتدای امسال تا ۲۲ اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟
سمیه محمودی می‌گوید: بانکی پور توهین بسیار بزرگی به بانوان سرزمین ما کرده است و از طرفی با این کار دست بیگانگان را برای حمله فرهنگی به کشور باز کرده است، از این منظور فکر می‌کنم پرونده صحبت‌های بانکی پور باید در جای دیگری رسیدگی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ