یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
سفیرجمهوری اسلامی ایران در چین گفت: پکن در چارچوب طرح ابتکاری «کمربند-راه» به تهران پیشنهاد داده تا از اشتراک تاریخی در راستای گسترش همکاری‌های بین منطقه سین‌کیانگ و استان‌های مختلف ایران در جهت تسهیل حمل نقل کالات‌ها و ترانزیت استفاده نماید.
ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال بعد از اظهارات سرپرست این باشگاه علیه او، واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد از دو باشگاه ایرانی پیشنهاد دریافت کرده بود.
معاون حمل‏ ونقل با توجه به آن در سیاست‌های کلی برنامه پنج‏ساله هفتم توسعه، از انجام مطالعات جانمایی یک بندر جدید در کرانه دریای عمان علاوه بر بندر چابهار در مجاورت محدوده نفتی جاسک خبر داد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جدول عوارض جبران خسارات وارده به جاده ها را تا پایان سال اول برنامه تهیه کند.
منچسترسیتی در تلاش است تا الکسیس مک آلیستر، ستاره آرژانتینی مدنظر لیورپول، را با پیشنهادی جذاب به خدمت بگیرد.
آکسیوس مدعی شد: دولت آمریکا چند هفته قبل پیشنهاد همکاری در خصوص برنامه نظامی مشترک درباره ایران را به اسرائیل ارائه داده است.
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.
این رسانه فرانسوی نوشت: «المپیک مارسی در جستجوی تقویت‌کننده‌ها در خط حمله برای فصل آینده، مسیری غیرمنتظره را انتخاب کرده و به مهدی طارمی، مهاجم ایران می‌رسد. این بازیکن پس از یک فصل حضور در ریو آوه، جایی که از لیگ ستارگان قطر (الغرافه) به این تیم آمد، از سال ۲۰۲۰ برای پورتو بازی می‌کند.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت موضوع لجستیک وجایگاه آن درحمل و نقل کشور گفت: پیشنهاد تشکیل معاونت لجستیک در وزارت راه و شهرسازی به منظور تقویت زیرساخت‌ها مطرح شده است.
پیشنهاد حمل جسد توسط آمبولانس های اورژانس که توسط معاون گردشگری در یکی از جلسات ستاد تسهیلات سفر عنوان شده بود، رد شد.
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان با اعلام اینکه هوای لندن را دوست ندارد، تلویحا پیشنهاد چلسی را رد کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نرخ پایه عوارض ترافیک برای امسال ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است، گفت: مبلغ پیشنهادی سال آینده ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
ایران نوشت: موسوی مدعی شد باید به آرا و نظر مردم بازگشت و طی یک همه پرسی، تغییر قانون اساسی یا تدوین قانون اساسی جدید را در دستور کار کشور قرار داد.
یکی از مربیان فوتبال کشورمان برای اثبات سختی‌های فوتبال پیشنهاد کرد فردی که از علی دایی انتقاد کرده دو هفته زیر نظرش تمرین کند.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بودجه فعلی، خواستار افزایش بودجه حمل و نقل سال آینده از سوی دولت شد.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
ایتمار بن گویر رئیس حزب قدرت یهودی و از شخصیت های راستگرای افراطی که وزیر پیشنهادی امنیت داخلی در کابینه نتانیاهو نیز هست، اعلام کرد در آینده نزدیک به مسجدالاقصی یورش خواهد برد.
یک رسانه انگلیسی تاکید کرد مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از گلزنی به انگلیس می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله باشگاه منچستریونایتد باشد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نرخ جدید عوارضی‌ها به کمیته‌ای برای بررسی‌ها ارسال شده و ما اسناد و جداول پیشنهادی را به این کمیته برای تصمیم‌گیری ارسال کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ