خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرف‌های ژوائو فلیکس در مصاحبه با فابریتزیو رومانو بازخوردی بسیار منفی در اتلتیکو و نیز میان بازیکنان این تیم داشت.
سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.
رئیس سازمان حج و زیارت در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج در مدینه اظهار کرد: درعملیات حج ۱۴۰۲ از بازخوردها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می شود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان قبل از برگزاری آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال پرداخت و گفت: متاسفانه برخوردهایی که صورت گرفته باعث نابودی تیم های سازنده شد.
دستکش واقعیت مجازی با وزن ۱۴۲ گرم ابداع شده که بدون سخت افزار خارجی مخصوص ردیابی است و بازخورد لمسی فراهم می کند. این ابزار با توجه به بازی های رایانشی توسعه یافته است.
دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
مایا صباغ فعال رسانه‌ای لبنانی در برج میلاد از خودش فیلمی را منتشر کرد که در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشت
دریافت بازخورد از دیگران می‌تواند ناخوشایند، ناامید‌کننده یا حتی آزاردهنده باشد. شاید افرادی که بازخورد می‌دهند همه جنبه‌ها و واقعیت‌های یک موضوع را در نظر گرفته باشند یا بازخورد خود را طوری بیان می‌کنند که گویی بیشتر از شما می‌دانند. صرف نظر از سطح دانش آنها، جست‌وجو، دریافت و ادغام بازخورد از تمام سطوح سازمانتان برای دستیابی به دیدگاه وسیع‌تر مهم است.
سباستین کیل، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، از جیوانی رینا، بازیکنی که در آستانه اخراج از اردوی آمریکا در جام جهانی قرار داشت، حمایت کرد.
علیرضابیگی در پاسخ به این مسأله که «شنیده شده است آقای اژه‌ای در پاسخ به تشدید برخوردها گفته است که باید با ملاحظه و دقت به موضوعات رسیدگی شود»، اظهار کرد: خواسته آقای اژه‌ای از نمایندگان این بود که شما از من اجرای قانون را بخواهید؛ یعنی شما نمایندگان بر موضع قانون پافشاری کنید و تلاش نکنید به من دیکته کنید که من چه کار باید بکنم یا نباید بکنم.
معاون توسعه تجارت قزاقستان ضمن اشاره به بازخورد مثبت مصرف کنندگان قزاق نسبت به کالاهای ایرانی، گفت: یکی از اهداف دولت قزاقستان استفاده از ظرفیت ترانزیتی ایران است.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
لیونل مسی در مصاحبه با تیک اسپورتس از گونسالو ایگواین دفاع کرد و گفت که انتقادات از او در سال های اخیر غیرمنصفانه بود.
مسی با لائوتارو در تیم ملی آژانتین هم تیمی است و با او رفاقتی صمیمانه دارد، با این حال لایک او بازخوردی منفی در میان هواداران بارسا داشت.
اظهارات جنجالی و تند حسن عباسی به بازیکنان فوتبال و همسران شان بازخورد‌های متفاوت و تندی را در پی داشته است.
مرگ ملکه الیزابت دوم، بازخوردهای گسترده‌ای را از سراسر جهان به همراه داشت و در یکی از این واکنش‌ها، استاد دانشگاهی در آمریکا به تاج و تخت ملکه تاخت.
مرگ ملکه الیزابت دوم، بازخوردهای گسترده‌ای را از سراسر جهان به همراه داشت و در یکی از این واکنش‌ها، استاد دانشگاهی در آمریکا به تاج و تخت ملکه تاخت.
نخستین دختر طلایی وزنه برداری زنان ایران گفت: با توجه به مصدومیتی که داشتم و یک ماه و نیم زمین گیر شدم، فکر نمی کردم به بازی‌های کشورهای اسلامی برسم.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و بازخورد منفی از این اقدام در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این سازمان نظر مخالف خود را با درج تصویر یوز ایرانی بر روی پاکت‌های سیگار اعلام می‌دارد.
آقایی گفت: وقتی که برخوردها غیر منطقی و باعث زخم خوردگی شود مردم آن حمایتی که باید داشته باشند را نخواهند داشت.
شاخص کل و شاخص کل هموزن دیروز اُفت به ترتیب ۰.۶۷ درصدی و ۰.۳۵ درصدی را تجربه کردند و ارزش معاملات حوالی ۳ هزار میلیارد تومان در بورس باقی ماند. در گفتگو با مریم محبی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در روز‌های آینده پرداخته ایم. آیا با توجه به شرایط موجود بورس همچنان روند نزولی خواهد داشت؟
در دیداری که منچستریونایتد مقابل رایووایکانو به تساوی ۱-۱ رسید، برای نخستین مرتبه در اردوی پیش‌فصل رونالدو در ترکیب شیاطین‌سرخ قرار گرفت.
نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت : این برخوردها، هیچ بدبینی نسبت به نظام ایجاد نمی‌کند. به طور مثال در عربستان، گشت ارشاد است، آیا مردم را نسبت به حاکمیتش بدبین کرده است؟ ما کشور اسلامی هستیم و باید به اسلام عمل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ