معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ۷۵ درصد از ۳۳۰ پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
کتاب «۱۰۰ اثر ایران در موزه‌های جهان» عنوان پنجمین جلد از مجموعه «ایران ۱۰۰۱» است که در تیرماه به نویسندگی سحر امینی در ۲۴۷ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شده است.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
این گفته خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگو با تلویزیون ونزوئلا در جریان سفر جاری به سه کشور آمریکای لاتین بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از جمله یادآور شده‌اند دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی ایران) در سال ۱۳۳۸ پایه گذاری شده حال آن که ایالات متحده ۲۴۷ سال قبل به استقلال رسیده است و ۶۴ طبعا از ۲۴۷ کمتر است.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
در چارچوب تحقیقات قضایی درباره ساختمان‌های تخریب شده در زلزله‌های ششم فوریه در ترکیه، تا کنون ۲۴۷ نفر با حکم دادستانی این کشور بازداشت شده اند.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
این آزمون که ۲۴۷ کد رشته ذیل آن تعریف شده است، در هفت گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان و در یک نوبت در ۱۱۰ شهرستان مختلف کشور و ۱۵۷ حوزه امتحانی اصلی و ۵۵۷ حوزه امتحانی فرعی در حال برگزاری است.
پروفسور پیتر شوارتز، محقق ارشد این تحقیق، گفت: ما سطح ویتامین D را در ۲۴۷ هزار و ۵۷۴ دانمارکی مورد مطالعه قرار داده‌ایم و تاکنون این بزرگترین پایه در جهان برای این نوع مطالعه است.
یکی از اسناد اداره مالیاتی عراق نشان می‌دهد که ملبغی معادل ۲.۵ میلیارد دلار در فاصله زمانی سپتامبر ۲۰۲۱ تا اوت ۲۰۲۲ از راه «کلاهبرداری» از حساب دولت برداشت شده است. اختلاس‌گران به‌صورتی کاملا «سازمان‌یافته»، با واسطه و به‌صورت غیرمستقیم از طریق ۵ شرکت، طی ۲۴۷ فقره چک این پول‌ها را در یکی از شعب بانک دولتی الرافدین، مستقر در داخل کمیسیون مالیاتی عراق، نقد کرده بودند. مبلغ واریزی به حساب بانکی این شرکت‌ها هم بلافاصله نقد می‌شده است. اکثر مدیران این شرکت‌ها فرار کرده اند و برایشان حکم جلب صادر شده‌است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان رسید.
گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند افزایشی تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتدای آبان سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ٦٣ دستگاه بیشتر تولید کرده است.
در گزارش اخیر مرکز آمار ایران درباره تورم بیش از ۲۰ درصدی ۱۷ قلم کالای اساسی اعلام شد که خردادماه امسال، قیمت روغن مایع افزایش ۲۳۳ درصدی و قیمت روغن جامد افزایش ۲۴۷ درصدی داشته و بهمن‌ماه پارسال، رییس اتحادیه برنج‌فروشان بابل از کاهش ۵۰ الی ۶۰ درصدی مصرف برنج ایرانی به دلیل گرانی قیمت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ