علیرضا خدایی به صورت قطعی از جمع شاگردان گل‌محمدی جدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع راست رامهرمزی پس از یک فصل و نیم حضور در استقلال، باید دوباره با جواد نکونام کار کند.
سامان تورانیان مدافع جوان مس کرمان خرید جدید باشگاه استقلال خواهد بود.
مدافع راست جوان سپاهان در دیدار تدارکاتی تیم امید ایران موفق به گلزنی شد.
علیرضا بابایی، مدافع راست جوان پرسپولیس، پیراهن شماره ۸۸ را بر تن می‌کند.
علیرضا بابایی، مدافع راست جوان پرسپولیس، پیراهن شماره ۸۸ را برتن می‌کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی سبب شکست 2 بر صفر تیمش در نقش جهان مقابل سپاهان شده است.
من رسما اعلام می‌کنم که اصلا قصد شرکت در هیات فوتبال تهران و جانشینی آقای شیرازی را ندارم. ما به دنبال منافع شخصی‌مان نیستیم. یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌توان سکوت کرد. من به عنوان هیات رئیسه و حتی به عنوان یک فوتبالی باید توضیح بخواهیم.
مدافع راست پیکان معتقد است این تیم جوان شرایط مناسبی دارد و در آینده هم برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش خواهد کرد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، فوتبالش را در پستی دفاعی آغاز کرده و ممکن بود هرگز فرصت درخشش به عنوان یک مهاجم تمام عیار را نداشته باشد.
مدافع راست فولاد خوزستان با دریافت کارت زرد از بنیادی‌فر دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور را از دست داد تا به شکل غیرقابل مهاری عصبانی شود.
مدافع راست باتجربه فولاد خوزستان در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات با تصمیم جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شد.
مدافع راست باتجربه فولاد خوزستان در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات با تصمیم جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شد.
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
سردار چهارباغی گفت: حاج قاسم در یک مقطعی دید باید کمک بگیرد؛ لذا رفت و با پوتین صحبت کرد و به او گفت ما هم در سوریه منافع داریم، اما منافع شما، ابرقدرتی شماست. اگر امریکایی‌ها سوریه را بگیرند و یک رئیس جمهور امریکایی بر سر کار بگذارند شما دیگر ابرقدرت نیستید. پوتین هم وقتی فکر و مشورت کرد، دید حاج قاسم راست می‌گوید. او برای حفظ اقتدار خودش در جهان آمد. البته به گمان من تا الان هم خوب آمده و کمک کرده است.
مدافع راست جوان آبی‌ها به نظر خط خوردن از لیست تیم ملی برای جام جهانی را فراموش کرده است.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهد.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب بهترین فصل فوتبالی خود را پس از لژیونر شدن سپری می‌کند.
مدافع راست استقلال برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم خود تلاش خواهد کرد.
مدافع راست جوان آبی‌ها در پایان بازی دست به کار جالبی زد.
مدافع راست جوان آبی‌ها در پایان بازی دست به کار جالبی زد.
جواد نکونام در نشست خبری پیش از شروع لیگ رسما اعلام کرد وریا غفوری را برای پست مدافع راست جذب نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ